Medlem
World of Padman

Måste bara tipsa lite mer tydligt om detta spel. Finns med på min lista över gratis spel i min andra tråd. Dock är det så jäkla kul så jag vill att andra ska få upp ögonen för detta spel! Detta spel är typ FPS lagbaserad eller deathmatch. Vill tydliggöra att deathmatch-läget är så underbart kul, trots att jag inte favörerar dessa typer av spel. Man får poäng genom att döda andra och sno deras små gröna paket som dom lämnar efter sig. Man kan samla på sig flera stycken paket som följer efter en som en svans. Ju fler man har desto fler attackerar en då dom ser den långa svansen. När man har en eller flera paket ska man springa till en portal i arenan och sen klottra på en vägg som man senare får poäng för. Det är helt otroligt barnsligt kul! Och det som är så underbart är att det är gratis och laddas ner från deras hemsida. Fungerar för Windows, Linux och Macintosh!


signatur

//* Det finns inga Minor för Svärdet *\\

Inaktiv
Medlem

Visst är det beroendeframkallande? Du är offline nu så jag antar att du inte kan hålla dig borta...


signatur

//* Det finns inga Minor för Svärdet *\\

Inaktiv

haha, har faktiskt inte testat än, finns ju inga servers?

Medlem

Spelet är förinitierat för lokalt nätverk. Gå in i multiplayer-menyn från huvudmenyn och sen klickar du bara på texten Servers längst upp så kommer en liten lista fram där du kan välja Internet, Local och LAN.


signatur

//* Det finns inga Minor för Svärdet *\\

1
Skriv svar