Pockemon Stadium

Inaktiv
Pockemon Stadium

Nintendo Sextiofyrans sjuttonde bästa spel var LUGNT Pockemon Stadium. Det bästa var att man utförde attacker på C-knapparna. Det var LUGNT det bästa med hela spelet. Man behövde knappt röra ett finger, alla nödvändiga knappar bara fanns där - rätt under tummen. Man kunde liksom slöa sig i soffan, bara hålla en hand på kontrollen, och ändå spöa rumpan av alla drakar och demoner. Det var tider det.

På nyare spel så måste man dock använda BÅDA händerna. Man blir bara så arg. Struntar spelföretagen i oss som har nedsatt rörelseförmåga i vänsterhanden?!
:evil:

Medlem

Jag har Nintendo 64 och Pokémon Stadium och det tyckte jag var roligt fast nu har jag lagt det i garderoben. Har bara det spelet till 64:an och mina föräldrar sa att jag skulle sälja det efter att jag hade haft det och inte använt det på ett tag. Men jag tycker det är roligt att ta fram det på sommarn och spela det på kvällen om föräldrarna har besök och sitter ute:)


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

Inaktiv

Pokémon är en förkortning av Pocket mons så jag förstår att du stavar det Pockemon, men det heter faktiskt Pokémon!

Jag är också ett stort fan av Pokémon. Jag tycker det var coolt att man kunde föra över sina Pokémons från Gameboy-spelen över till full 3D! Nintendo ger verkligen fansen vad de vill ha.

Medlem

Jag har också nedsatt rörelseförmåga i vänsterhanden, inte fan klagar jag! Pokémon <3

1
Skriv svar