Inaktiv
Favorit genre?

Själv så tycker jag Fps (first ferson shooter) men skulle gärna villa veta vad ni tycker.


signatur

/A.K.A seerzack

Medlem

RPG är det jag haft roligast med.


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

Inaktiv

FPS är en gammal favorit som ligger närmast hjärtat, även fast det är en genre som behöver hjälp i nuläget.

Inaktiv

Jag tror att Crysis och kanske Left 4 dead kan rädda den genren.


signatur

/A.K.A seerzack

Medlem

Tråd flyttad.

Medlem

Har haft RTS som favvo under många år, har dock spelat uteslutande LotR: Online de senaste veckorna.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

rts är stratige right?
tror det är de som jag gillar, bäst, sen kommer FPS, älskar FPS spel med bra kännsla


signatur

R.I.P The_maxx

nj
Medlem

RPG:n är helt klart den genre som intresserat mig mest (alla dessa underbara SNES-spel... mmm...).
FPS kommer som stark tvåa följt av strategi/management-spel (vet inte hur många timmar jag lagt ner på spel som Transport Tycoon, Heroes of Might & Magic, Starcraft/Warcraft, mfl).

Medlem

finns nog ingen speciell favorit jag gillar spel från alla genrer.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Föredrar både RPG, MMO, FPS & RTS faktiskt.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Inaktiv

mmorpg och sport verkar inte vara så populärt.


signatur

/A.K.A seerzack

Inaktiv

RTS för man har ju hjärna *hostfpsare*.

Medlem
Inaktiv

Rollspel är den genre som engagerar mig mest, eftersom den har en sådan potential till interaktivt berättande. Synd bara att det knappt ens finns några kvar som försöker utnyttja den i dessa tider där "cinematic" är ett positivt buzzword.

Strategi-/managementspel av diverse slag (exklusive RTS) är dock det jag spelar mest.

Medlem

FPS och TPS.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Inaktiv

vad är TPS?


signatur

/A.K.A seerzack

Medlem

Third person shooter.

exempel: Gears of war.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Inaktiv

okej sorry varför tänkte jag inte på det


signatur

/A.K.A seerzack

Medlem

rpg for the gulliplutt


signatur

Bengebolle

Medlem
Skrivet av seerzack:

Jag tror att Crysis och kanske Left 4 dead kan rädda den genren.

:heart:


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

FPS, MMORPG, RPG (men mest RPG till konsoll)

Medlem
Medlem

Personligen är Half-Life-serien den bästa någonsin, men Operation FLashpoints sätt att visa FPS på är helt underbart lajbans!

Absolut kommer Crysis och L4D (men kanske även Bioshock) rädda livet av genren, men man får ju absolut inte glömma Half-Life 2: Episode Two tycker jag!


signatur

Gamla kära datorer som skräpar runt i huset: Gateway 2000 P5-90, Dell Optiplex GXPro, Compaq Deskpro 386, Compaq Deskpro EP 6400, Dell Dimension XPS B1000r, Fujitsu Siemens Scaleo 600 (Athlon XP 3000+) etc.

1
Skriv svar