Vilket spel tänker jag på?

Inaktiv
Vilket spel tänker jag på?

När jag läste om Kane & Lynch här på FZ nyss kom jag att tänka på ett spel jag läste om i vintras. Jag minns inte vad det heter, om det är släppt eller vilken plattform det tillhör. Jag minns dock att jag tyckte det verkade mäkta intressant.

Spelet kretsar kring två karaktärer som sitter inne på ett mentalfängelse (om jag minns rätt). Den ena är en hetlevrad legosoldat och den andre en kall lönnmördare, båda är galna och hatar varandra. Men de tvingas samarbeta för att fly. Någon som vet vilket spel jag tänker på?

Medlem

låter otroligt intressant och spännande, tycker det känns igen...nu får jag också det på hjärnan!


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Inaktiv

låter kungligt


signatur

SinnicaHax.se presenting Controversy, signed on Conspiracy Ltd. - Release Summer 2009.

Inaktiv

Låter bra det där.. finns det inte så skicka in det till typ.. nån.


signatur

"Nothing is more intolerable than to have to admit to yourself your own errors"

Medlem

Fan känner igen det, har det på tungan.. :evil:


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Inaktiv
nj
Medlem

Rätta mig om jag har fel, men gick det inte tvreklam för något spel som passar in på den där beskrivningen i julas? Har för mig det var ett konsollspel... Hmm...

Medlem
Skrivet av abz:

Army of two?

Precis vad jag tänkte säga. Kan det vara det du tänker på?


signatur

Windows 10 pro - Asus B550 Strix Gaming F - AMD Ryzen 3700X - Nvidia GTX970 - 16GB DDR4 3600mhz - WD Blue SN550 1TB SSD

Inaktiv

Det är väl inte helt omöjligt men isf har jag lyckats missförstå en hel del. Måste va nåt annat jag tänker på :/

Coolt spel dock.

Inaktiv

True Crime New York City? Ett uppdrag utspelar sig i psyket. Där finns en snäll liten dvärg som heter Zeke. Vet ni hur namnet uttalas? Zik. Hahahahaha. Zik. Hahahahaha. Man skrattar varje gång man uttalar det. Speciellt om man drar ut på namnet. Zzzzzzzzzzzzzik. Hahahahaha.

Medlem
Skrivet av LittleWillyFromPhilly:

True Crime New York City? Ett uppdrag utspelar sig i psyket. Där finns en snäll liten dvärg som heter Zeke. Vet ni hur namnet uttalas? Zik. Hahahahaha. Zik. Hahahahaha. Man skrattar varje gång man uttalar det. Speciellt om man drar ut på namnet. Zzzzzzzzzzzzzik. Hahahahaha.

haha, vad du en knaprat på så tror jag att jag vill ha en jag också

1
Skriv svar