Penumbra - Overture - Episode One

Medlem
Penumbra - Overture - Episode One

Nån som kör detta spel?
köpte det för en billig peng, och började köra.

helvete vad det skrämer skiten ur en! grymt bra stämning, lite för bra.. ökade gaman på skärmen när ett hundas kom.. hehe , blev för skraj helt enkelt

bra stämmning, och det är riktigt intresant att läsa notes ifrån gammla tider som nån har skrivit.

gillar fysik-delen, dock verkar det som FZ sa i reseitonen, osmidigt att slåss imot en hund @ hammaren.
Jag har gömt mig hittils, får testa banka på.

Ni som kört, man kan inte Spara på något vis?
lite jobbigt när man tex ska iväg, att spelet ska få stå på osv..

Gillar ni andra liret?


signatur

R.I.P The_maxx

Inaktiv

Jag tycker det verkar intressant, men jag har inte kommit mig för att införskaffa det än. Fanns det fortfarande nån gratis beta eller techdemo-version att tillgå?

nj
Medlem
Skrivet av KazikluBey:

Jag tycker det verkar intressant, men jag har inte kommit mig för att införskaffa det än. Fanns det fortfarande nån gratis beta eller techdemo-version att tillgå?

Det finns ett demo.

Medlem

spoiler varning! kommer skriva lite om vad som händer i spelet, bara kört i 2h så det är väll inge större saker, men änndå

Hittade hur man sparar, man klickar på några gammla reliker som ligger lite var stans, ballt, står inte Save eller nått

Det är sjukt härlig kännsla, spelat i 2h? och bara mött 2st hundar än så länge, jätte bra gjort!
Man hör saker, men ser inget, sånt skrämer röven ur en.
Och att läsa att en kille gjort en operation.
och sedan hitta i ett rum vad han tog bort, han klipte av sin egen tunga, som var förgiftat av spidel gift.. han levde på spindlar.
Man hör att han är i rummet brevid, man man kommer inte in, men när man tror man ska, poff så är det nått, inte någon, utan nått som släpar iväg med han.
men tänkte "faaan! min enda länk till att få veta vad som händer här, vad ska jag göra nu?"

helt underbart!

------------------------

Ni som gillar rysar spel, köp detta! det är skräck och mycket pyssel saker, sånt gillar vi.
Hitta nåt och sätt det i nått, eller skruva saker i en viss ordning osv...


signatur

R.I.P The_maxx

nj
Medlem
Skrivet av IceMan:

spoiler varning! kommer skriva lite om vad som händer i spelet, bara kört i 2h så det är väll inge större saker, men änndå
------------------------

Ni som gillar rysar spel, köp detta! det är skräck och mycket pyssel saker, sånt gillar vi.
Hitta nåt och sätt det i nått, eller skruva saker i en viss ordning osv...

Vad säges om att använda [ spoiler][ /spoiler]-funktionen?

Medlem

jag orkar inte lära mig om hur den fungerar, varje gång jag ska sätta in en bild i forumet tar det minst 30min +10besök på IRC för att få tag i nån som vet.
Och det tar säket lika lång tid för mig att "lösa" hur man får in spolier funktionen.


signatur

R.I.P The_maxx

1
Skriv svar