Vilket spel är absolut sämst?

Inaktiv
Vilket spel är absolut sämst?

Tänkte att ni skulle få berätta om vilka spel ni tycker är absolut sämst oavsett plattform.
Som en varning till andra eller för att vi tillsammans ska kunna garva rått åt det.

Tanken slog mig att starta tråden när jag nyss spelade ett enkelt webbspel:
[http://www.spelaspel.nu/GameDetail.aspx?catId=1&gameId=84].
Bland det fulaste jag sett och helt utan spelkänsla. Man kan säga att det är charmigt om man är snäll men lik förbannat spelar man det högst en gång.

Medlem

Inget spel slår Big Rigs: Over The Road Racing, vad det gäller värdelöshet


signatur

[color=black]Useless corpse. Jesus loves you. Useless corpse.[/color]

Medlem

Enligt PC-gamer så e de ju skitspelet Hooligans som tar hem den titlen, 9% i betyg. Awsome


signatur

I'm the best around...

Inaktiv

/me slår vad om att råmånga kommer skrika COUNTER-STRAJK!!1

själv vet jag inte.. jag har spelat spel sen dom var svartvita och dom flesta har något slags spelvärde


signatur

Give me death or give me rain - I feel so numb, better give me pain.

Medlem

[http://www.fz.se/forum/thread.fz?id=16178] annan tråd med samma ämne


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

Medlem

Tråd flyttad.

Inaktiv

Man kan inte säga att counter-strike är dåligt, med tanke på hur många det är som spelar det. Plus att det är expansion till ett av världens bästa spel på sin tid; Half-life

Dessutom är ju cs enbart tänkt till multiplayer, och har där med ingen story, musik eller liknande... Dock är det väldigt uttjatat och spritt, kass grafik och väldigt enformigt. Antar att folk spelar det mest för utmaningens skull.

Medlem

signatur

"I don't rock and roll, I BURN!"

Medlem
Skrivet av cribba:

hahaha.
Jag röstar på det också.

Medlem

hehe, ja, och killen i klippet kan få priset för sämsta skådespelare


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

Inaktiv

contract jack är hyffas värdelöst också. ffa sett i ljuset av föregångarna.


signatur

Time wounds all heels. /Nick Lowe
#komsi - the Quiet life.

Medlem

[Insert: Valfri multiplattforms filmlicensspe]

Medlem
Skrivet av Fik0n:

[Insert: Valfri multiplattforms filmlicensspe]

Riddick borde väl endå falla inom den genren? ^^

... riddick pwns.

Medlem
Skrivet av mullins:
Skrivet av Fik0n:

[Insert: Valfri multiplattforms filmlicensspe]

Riddick borde väl endå falla inom den genren? ^^

... riddick pwns.

Väl sagt!


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Inaktiv
Skrivet av Budolicious:

Inget spel slår Big Rigs: Over The Road Racing, vad det gäller värdelöshet

Jag vet! Precis vad jag skulle säga! Jag såg en film på Gamespott. Värsta skitspel. Man kunde bara köra en massa långtradare. Ingen Ferarri eller nåt.
:evil:

Medlem
Skrivet av cribba:

*skrattar så jag gråter*


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Inaktiv

Luddes Äventyr, eller vad det nu hette. Ett riktigt rövspel.
Fast visst var det kul med alla uteliggare som åt daggmask och så. Problemet var bara att man tappade bort sig hela tiden.

Medlem

Aquanauts Holiday, iallafall om man utgår från lerkots's videorecension.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

Big Rigs är garanterat mycket roligare än Penn & Teller's mini-spel "Desert Bus".

Du kör en buss igenom en öken i 8 timmar i sträck och måste hela tiden hålla vänster eftersom bussen drar åt höger hela tiden. Det roligaste som hänt under resans gång är när någon insekt flygit in i vindrutan. Annars är det bara en enda lång raksträcka. I 8 LÅNGA JÄVLA TIMMAR.

Inaktiv

Counter-Strike, expansion? Nu förvirrar du mig, Counter-Strike är en modifikation på Half-Life - Blue Shift och Opposing Force är expansioner på Half-Life.

Det sämsta spel jag spelat vet jag inte --..


signatur

"Nothing is more intolerable than to have to admit to yourself your own errors"

Inaktiv

Fallen Haven, The Sims, EQII.

Medlem
Skrivet av jingai:

Big Rigs är garanterat mycket roligare än Penn & Teller's mini-spel "Desert Bus".

Du kör en buss igenom en öken i 8 timmar i sträck och måste hela tiden hålla vänster eftersom bussen drar åt höger hela tiden. Det roligaste som hänt under resans gång är när någon insekt flygit in i vindrutan. Annars är det bara en enda lång raksträcka. I 8 LÅNGA JÄVLA TIMMAR.

Hahhahahahaha! Roflmao!:D:D


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem
Skrivet av DarthZ:

Counter-Strike, expansion? Nu förvirrar du mig, Counter-Strike är en modifikation på Half-Life - Blue Shift och Opposing Force är expansioner på Half-Life.

Det sämsta spel jag spelat vet jag inte --..

Ni har båda fel. Counter-Strike började som en modd till Half-Life men gick sedan över till att bli ett självständigt spel.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem
Skrivet av mr.bear:
Skrivet av DarthZ:

Counter-Strike, expansion? Nu förvirrar du mig, Counter-Strike är en modifikation på Half-Life - Blue Shift och Opposing Force är expansioner på Half-Life.

Det sämsta spel jag spelat vet jag inte --..

Ni har båda fel. Counter-Strike började som en modd till Half-Life men gick sedan över till att bli ett självständigt spel.

Counter-Strike är inget eget spel, då half-life måste vara nerladdat för att det ska fungera. (pre-loaded alltså)


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

Troja till NES, det var ju inte en jävel som kunde klara den skiten... Var iofs inte mer än 7 bast när jag köpte mitt nes men jag klarade nog aldrig första banan.

Inaktiv

Gta enligt mig.

Medlem
Skrivet av mullins:

Tråd flyttad.

vart e den om den e flyttad [D:]

Medlem

deadly towers.

Medlem
Skrivet av cribba:

de där var ju nästan så himla dåligt att jag måste testa de:P


signatur

"I believe whatever doesn't kill you, simply makes you... stranger." Jokern

12
Skriv svar