Crysis artwork, av mig...

Inaktiv
Crysis artwork, av mig...

Då får jag väl använda den här gammla crysis tråden då :\

Edit: Nu blev det något cpfel här! Varför det finns rollers på sidorna på bilderna vet jag inte... Har aldrig varit med om det förut!

Annars är dessa länkar till bilderna:
http://aycu31.webshots.com/image/18710/2003509840000663014_rs...
http://aycu02.webshots.com/image/18481/2003563774058628326_rs...

Medlem

Snyggt fotografi, fast vad har den med Crysis att göra förutom att det är en djungel?


signatur

"I don't rock and roll, I BURN!"

Medlem

Det där är omöjligt Crysis :P...

Medlem

Visst är det Crysis! Om man tittar riktigt nära ser man att det inte är ett foto. Löjligt snyggt, men vilken superdator man lär behöva för att köra det så här!


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Inaktiv

Klart det är Crysis

Ladda gärna ner sandbox filmen där bilden är tagen ifrån, den är verkligen sevärd:

http://www.crysis-online.com/file_downloader.php?dir=/video/H...

BeW
Medlem

Hehe, trodde först det var ett fotografi!

Riktigt riktigt snyggt är det, för snyggt men som Propy säger: man lär ju behöva en superdator för att kunna köra det så här!

Inaktiv

Njaää... Köper du ett 8800gts 640mb för 3300:- och har en hyfsad processor och 2 gig ram så kommer du nog kunna köra på nästan max!

Ps, ram är billigt!

Medlem

Tror man inte behöver en super dator som alla tror. Räcker nog med det som finns ute nu.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Inaktiv

inte om man ska köra på högre inställningar...

Medlem

snyggt, men det är väl snarare ett exempel på vad crysis engine kan göra än på hur crysis kommer se ut när det kommer. med tanke på att dagens hårdvara knappt klarar av oblivion så känns det som det är ett litet tag kvar tills denna grafik blir vanlig...


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

Inaktiv

Det där är inte en showoff av Cryengine2... det är en demonstration av Sandbox2. Och det är en bana i Crysis.. En av multiplayer banorna om jag inte misstar mig!
Som jag sa, en decent CPU (E6600/x2 4600+) 2 gig ram och ett 8800gts räcker nog för att kunna köra på lite högre inställningar, (dock inte max)

Medlem

jaha, i stand corrected. gissade vilt på att bilden var ett exempel på vad motorn kan, där ser man...


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

Inaktiv

Nope, det är faktist en screencap från en film, en demonstrationsfilm

Btw, kolla in min Akimbo pwnage tråd.. Phett!

Medlem

Ny-gammla bilder
Inga nya bilder men i högre upplösning. Nästan så att man kan skriva ut och använda som tapet...

Inaktiv
Medlem

hade det inte varit smartare att göra ett nytt inlägg i med de nya bilderna. nu är ju alla kommentarer under helt fel, eftersom de handlar om en annan bild?!


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

Antikvitet

Anledningen till att det blir scrollande bilder numera är att det konsekvent började länkas in gigantiska bilder i forumet med taggen [img=123]. I bra webbläsare (Firefox) hade vi ett javascript som automatiskt resizade bilderna, men i sämre webbläsare (IE) och framför allt då deras nyare versioner (IE7) så fungerar inte sagda javascript. Att då fortsätta länka in stora bilder gör att layouten för många av våra besökare totalt trasas sönder.

Av den anledningen har vi valt att ändra bildhanteringen, så att alla ska kunna få oförstörda sidor oavsett webbläsare.


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

1
Skriv svar