Samlingstråd: LAN-spel

Medlem

Halo 3


signatur

Wai

Medlem

Civilization 3 och 4 med respektive expansioner! Helt dunderkul på LAN!

Medlem

Sins of a solar empire Är grymt kul på lan och ett plus är att man kan vara flera på samma skiva men räkna på att en match tar ett antal timmar.


signatur

Är också C3D och zeed1994 på andra ställen

Medlem
Skrivet av Hukkie:

Crysis Wars (Medföljande till Crysis Warhead, den fristående uppföljaren till Crysis).

Faktiskt ett mycket underhållande spel, där de fixat mycket av problemen som fanns med multiplayerfunktionen i Crysis och dessutom lagt till ett nytt spelläge som många efterfrågat, Team Deathmatch, vilket inte fanns i det första spelet av någon anledning.

Instämmer fullt ut.

Annars tror jag nästan att vi i förväg kan lägga till Mount & Blade Warlords. Mount&Blade-stider i multiplayer kan nästan inte floppa, eller hur? 8)

Har hört att Stronghold 2 är bra mutliplayer-spel, men har inte hunnit testa det än, eftersom jag nyligen köpt det.

Heroes of Might and Magic 3, med expansions (och även HOMM5, även om 3an är lite bättre ) hör hemma på listan enligt mig.

Medlem

Heroes of Might & Magic 3 m. expansioner ja.
Sacred 2: Fallen Angel har också en LAN-funktion.


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem

THE SHIP!


signatur

En bra melodi tål vilken behandling som helst.
R.I.P. Mikael "The_Maxx" Löfgren

Medlem

Half-Life 2: Deathmatch kan nog vara bland de roliaste jag lirat på LAN. Riktigt jävla galet blir det.

Annars är väl standard LAN spel typ; CS/CSS ,L4D, WoW (förutsatt att man lirar raids / premades eller något annat tsm) Även Flat Out är kul på LAN!

Medlem
Skrivet av raefzm88:

Half-Life 2: Deathmatch kan nog vara bland de roliaste jag lirat på LAN. Riktigt jävla galet blir det.

Annars är väl standard LAN spel typ; CS/CSS ,L4D, WoW (förutsatt att man lirar raids / premades eller något annat tsm) Även Flat Out är kul på LAN!

wow har inget lan läge därför borde det itne räknas som ett lan spel (som alla andra mmo) spelar ingen roll om det är roligt på lan.

annars så måste jag säga CoD4:MW är grymt roligt att spela på lan harcore läge!
Titan Quest är nice på lan ochså.


signatur

ursäkta min stavning är dyskrafiker.

12
Skriv svar