Blizzard har nåt på G !

Medlem
Blizzard har nåt på G !

[www.blizzard.com] har fått sig en teaser sida för deras antagligen nya spel !

det är en tidslinje med alla deras pc spel och börjat på warcraft 1 och expansionen och om man räkna alla spelen så kommer det nya spelat avslöjas den 19-20 maj om dom räkna ner 1 spel varje dag ..

väldigt spännande


signatur

Min Dator Går På StjärnKraft !

Medlem

mysigt! detta kommer bli väldigt spännande, inte långt kvar, 6 dagar kvar


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Avstängd

Mm. Snart så.

Medlem

mysigt:P


signatur

-=Half-Life=-
-=TFC=-

Medlem

Blizzard alltså, oooof. Förväntansfull som ett barn inför jul!


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Medlem

Fyfan vad kan det vara förnågot.. blir tokig!

Medlem

Det är nog meningen Loading
Blizzard vet verkligen hur man bygger upp en (bra) hype


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Inaktiv
Skrivet av Greger:

Det är nog meningen Loading
Blizzard vet verkligen hur man bygger upp en (bra) hype

I disagree. De får pungspark jämfört med funcom.

www.darkdaysarecoming.com

Fear. Repent and see the folly in your ways greger.


signatur

Jag är Dice. Jag har bara ett ofrivilligt konto sen en förvirrad FZ-registrering.

Medlem

Tråd flyttad.

Medlem

Hmm... är det en slump att det är Diablo som de har valt att visa upp en bild av och ett citat ifrån?

Hoppas, hoppas, hoppas att de håller på med Diablo 3!! Jag vill ha ett Action-RPG! Och ett Diablo. ^^

*EDIT*
Jag läste att tidigare dagar har andra spel varit i "centrum" så att säga. :/ Hmm... undrar vad det kan bli för spel.

Nåt med Starcraft tror jag.

Medlem
Skrivet av Mikaelh:

Hmm... är det en slump att det är Diablo som de har valt att visa upp en bild av och ett citat ifrån?

Hoppas, hoppas, hoppas att de håller på med Diablo 3!! Jag vill ha ett Action-RPG! Och ett Diablo. ^^

*EDIT*
Jag läste att tidigare dagar har andra spel varit i "centrum" så att säga. :/ Hmm... undrar vad det kan bli för spel.

Nåt med Starcraft tror jag.

Ja om du tittar på sidan så är det en tidslinje under, de har haft ett spel i fokus varje dag.


signatur

[size="9"]CONCORD Notice: Don't drink and fly. Drunken jumping can result in loss of ship through "navigational error".[/size]

Medlem

Ett nytt Star Craft eller Diablo lär det vara. Ett nytt MMO vill de nog inte prata om medans WoW fortfarande håvar in pengar.
Men vem vet, de kanske överraskar med något helt nytt eller ett nytt Lost Vikings hehe.


signatur

Windows 10 pro - Asus B550 Strix Gaming F - AMD Ryzen 3700X - Nvidia GTX970 - 16GB DDR4 3600mhz - WD Blue SN550 1TB SSD

Medlem

Kanske Starcraft 2 som MMO , enligt rykten jag hört men vi får väl se .

Medlem

tror att Starcraft aldrig kommer bli ett MMO

Medlem

Blizzard är okrönta mästare på att hypa upp nyheter som hela spelvärlden blir besvikna när de får höra. Vem minns inte klassikern med Starcraft: Ghost, där Blizzard lade upp en countdown på www.starcraft2.com. Det var ganska många besvikna gamers när de fick höra att spelet skulle vara ett yet-another-third-person-console-shooter.

För att inte nämna nedräkningen de hade för något/några år sedan, där deras hemsida bara visade en bild från ett av deras spel, men en gång på hundra visade en bild på Diablo. Hur skulle NÅGON kunna tro att nyheten skulle vara helt Diablo-orelaterad. När det sedan visade sig att det endast rörde om en ny layout på Battle.net-hemsidan var det nog många som tog det som en virtuell pungspark.

Det är klart att man denna gång hoppas på det bästa, fast man borde förväntar sig det värsta, i alla fall för att minimera den eventuella besvikelsen.

Inaktiv

om det är Starcraft2 eller Starcraft MMO.....aaah, no emoticon can describe what I'm feeling...sämst, helt enkelt.

Inaktiv

ja vi får väl se imorgon. Själv hoppas jag på starcraft 2 eller diablo 3 och verkligen inte en till world of bla bla

Medlem
Skrivet av asker:

Blizzard är okrönta mästare på att hypa upp nyheter som hela spelvärlden blir besvikna när de får höra. Vem minns inte klassikern med Starcraft: Ghost, där Blizzard lade upp en countdown på www.starcraft2.com. Det var ganska många besvikna gamers när de fick höra att spelet skulle vara ett yet-another-third-person-console-shooter.

För att inte nämna nedräkningen de hade för något/några år sedan, där deras hemsida bara visade en bild från ett av deras spel, men en gång på hundra visade en bild på Diablo. Hur skulle NÅGON kunna tro att nyheten skulle vara helt Diablo-orelaterad. När det sedan visade sig att det endast rörde om en ny layout på Battle.net-hemsidan var det nog många som tog det som en virtuell pungspark.

Det är klart att man denna gång hoppas på det bästa, fast man borde förväntar sig det värsta, i alla fall för att minimera den eventuella besvikelsen.

Tror dock inte att det är en sån vända den här gången. Har man inte gått ut och sagt att något nytt och stort kommer att utannonseras under våren? Jag tror definitivt att det är ett helt nytt spel.. Sannolikt i SC eller Diablo-världen. Min förhoppning är ett Diablo 3 i någon skepnad.

1
Skriv svar