Ett bra lan spel?

Medlem
Ett bra lan spel?

Hej!

Jag undrar om det finns någon här som känner till ett lan spel där man kan spela Coop, då men jag att man ska klara av banor till sammans med polarna, Till ex. Sven Coop "Half-life mod" hade varigt kul att lira sig igenom et helt spel med några polare på et lan, någon som känner till et liknande spel?:)


signatur

Snusar till varje pris!

Avstängd

SWAT 4 är bra, men det har ganska kort livslängd.

Medlem

OK, ska prova det:)


signatur

Snusar till varje pris!

Inaktiv

Skulle vara kul om det var ett spel som byggdes från grunden med just coop i tanken, och singleplayer kom i andra hand så att säga...

tänk Splinter cell´s single player del med focus på deras coop multiplayer.

man spelar 2 eller fler agenter som ska infiltrera något...

Rainbow Six 3 är rätt bra och har coop där man antingen spelar mot varandra eller ska ränsa ett område från fiender, räckomenderar jag varmt.

Medlem

Tja, Splinter cell 3 har ju en grym coop ^_^

Och så kommer Army of Two. Ett spel baserat på Coop typ.


signatur

Videomupp

Medlem

Finns en mängd bra coop-spel, men långt ifrån tillräckligt. Måste ju nämna Serious Sam-spelen, coop-delen som gör det, hehe. Sedan har vi ju Diablo och Baldurs Gate för den delen, hmm.. Måste verkligen återkomma då jag glömt en massa..

System shock 2 har jag för mig är rätt sjysst också.
För att nämna ett nyare så är det klart värt att lira R6 Vegas också, speciellt om man som jag gillade swat 4. Graw är ju samma princip, lite svårare bara.


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Medlem

Säger bara: Empires: Dawn of the Modern World!

Grymt kul strategispel att lana 2vs2. Det tar 3-4 timmar att vinna över varandra, vilket är kul när det tar lite tid


signatur

Asus P5Q Pro | E8500 3.16GHz | XFX HD4890 1GB | Corsair 2x2GB | Corsair 620W | Spinpoint F1 1TB | Antec P183 | BenQ G2411HD 24" | Dell 17"

Medlem

Ghost Recon Advanced Warfighter, grym coop sägs det.


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Detta har tagits upp flera gånger tidigare, glöm inte bort sökfunktionen som finns.

Tråd flyttad.

Medlem
Skrivet av USF-BH:

Hej!

Jag undrar om det finns någon här som känner till ett lan spel där man kan spela Coop, då men jag att man ska klara av banor till sammans med polarna, Till ex. Sven Coop "Half-life mod" hade varigt kul att lira sig igenom et helt spel med några polare på et lan, någon som känner till et liknande spel?:)

Rainbow six serien , Ghost recon serien , Swat 3 - 4 , Hidden & Dangerous 1, del 2 har bara co - op i expansionen , Vietnam :line of sight , Dirty Dozen 2 : Pacific theater , Close combat :first to fight , Joint Operations , Conflict global storm har co - op över nätet , The regiment , du spelar som SAS soldat men bara fyra kartor med tre olika håll att spela den ifrån t ex om kartan är en ambassad så spelar du antagligen på källar nivån , taket eller inne i huset , Neverwinter Nights 1 och 2 ska ha co - op, Brothers in arms : earned in blood.

Tyvärr så är det ju inte alla spel som har Sp kampajen i co - op läge utan bara enskilda banor och en del spel har ju begränsat antal spelare i co - op , sök på en speltitel + co - op så kan du säkert hitta fler spel , Rainbow Six , Ghost Recon ,SWAT och Joint Operation har ju massa kartor du kan tanka ner och köra co-op och andra spelsätt på .
Ska finnas co - op patchar för bla Doom 3 , FEAR och Far Cry , har bara testat Assault coop för Far Cry och den funkade inte riktigt .

Har börjat spela Rainbow Six :Ravenshield igen och sitter med cirka 120 kartor i co - op som jag tankat ned , sen tillkommmer det en massa strategi spel också .

Medlem

CnC 3: Tiberium Wars går att köra 2 eller fler mot datorn i team online/LAN

1
Skriv svar