Snyggaste grafik spelet.

Medlem
Snyggaste grafik spelet.

Tja, har precis köpte en bra dator, och vill prova hur snyggt de snyggaste spelet kan bli. Med Snyggt syftar jag enbart på grafiken. Ge gärna några spel tips så man kan dra till affären o köpa de

Medlem

Herregud!

Detta är störande på många sätt

Jag säger 3Dmark!

Medlem

Varför har det försvunnit ett inlägg?


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

Medlem

Oblivion ska väl vara ganska så snyggt. Körde det aldrig på max men kan tänka mig att det ser rätt najs ut på max...

Medlem

tack för förslangen men kom gärna me fler

Medlem

Half-Life 2, Call of Duty 2, PoE 2 (BF2 mod), Armed Assault mm.

Inaktiv

Supreme Commander.

Medlem

DooM3


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

http://www.fz.se/forum/thread.fz?id=15113

Company of Heroes är det snyggaste spelet, enligt mig.

Medlem

Dark Messiha har rätt mysig grafik på allt maxat.

Inaktiv

Doom 3, Sumpreme Commander och CoD 2? Lite väl uråldrig grafik om du frågar mig; speciellt på Doom 3 och CoD 2.. dessa två spel kan man ju knappast ens jämföra med te.x. DoD:S och HL2.

Jag hade kört på Oblivion... eller varför inte Company of Heroes om du gillar strategi? Är det FPS du vill ha så är det väl fortfarande HL2 (testa Lost Coast då HDR är tillgängligt) och dess mods.


signatur

"Nothing is more intolerable than to have to admit to yourself your own errors"

Medlem
Skrivet av Bravo:

Dark Messiha har rätt mysig grafik på allt maxat.

absolut, drar igen det nu
riktigt kul när man knäpper av huvudet på flera stycken samtidigt


signatur

Bengebolle

Medlem

Armed Aussult, CoH, Medival II *mums* och God Of War II


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Dark Messiah of Might & Magic ser ganska intresant ut, får väll ta o prova de

Medlem

bra val inget gör upp mot att se ett huvud flyga av i slowmotion med fina bloodsprays


signatur

Bengebolle

Medlem

Splinter Cell Double Agent och Rainbox Six Vegas ser nog ganska bra ut om man maxar allt.

Medlem

Far Cry med 1.4-patchen, HDR, Geometry Instancing och No-compression enablat.. 1600 x 1200.. wooooow ! HL2 kan gå och gömma sig..


signatur

War, War never changes...

Medlem

ok, har skaffat Dark Messiah of Might & Magic nu, och wow, inte bara grafiken utan också själva spelet, kanon bra. så jävla grymt när man 1-shottar någon

Medlem
Skrivet av Obsidian:

Far Cry med 1.4-patchen, HDR, Geometry Instancing och No-compression enablat.. 1600 x 1200.. wooooow ! HL2 kan gå och gömma sig..

Har Far cry på någon hylla, så ja får väll ta o leta upp de och se hur de blir, tack för tipset!

Medlem

klarade Dark Messiah of Might & Magic percis, vilket skit slut!

Tog hjälmen själv, och slut.. ja ville fan prova den o döda farsan!

Inaktiv

Ingen som tipsat om Fear? det tycker jag är riktigt snyggt på max...
Sedan är oblivion riktigt smaskigt, speciellt med anti-aliasing tvingat i grafikpanelen. Lost coast är uber snyggt det med. Och Stalker borde du testa, det är ganska krävande och grafiken är faktiskt riktigt nice. Rainbow six Vegas är snyggt och väldigt krävande, använder ju Unreal engine 3... smaskens!
Måste lägga till Far Cry, med senaste patchen och HDR aktiverat är det fortfarande en av dom snyggaste spelen idag...

Lite krävande spel:
Ghost recon Advanced Warfighter
Supreme commander
Cellfactor demo, snyggt som fan och väldigt kul

Här är tre underbara bilder från Oblivion: :heart:

Medlem

bilderna ser grymt fina ut

Medlem

Pong!

Någon tipsade om Stalker men finns det ännu? Har det släppts?


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem
Skrivet av Pretorian24:

Någon tipsade om Stalker men finns det ännu? Har det släppts?

ja, det kom ut någon gång i mars


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

Medlem

North and South


signatur

"Moral är bra, men dubbel moral är inte dubbelt så bra"
Det fria operativsystemet: http://www.reactos.org

Medlem
Skrivet av Pretorian24:

Pong!

Någon tipsade om Stalker men finns det ännu? Har det släppts?

Stalker är inte bra för att testa vad sin burk klarar av då det är OTROLIGT ooptimerat.

Inaktiv
Inaktiv

OT: men jag kunde inte låta bli eftersom jag nyss spelat det här spelet som är raka motsatsen till ett snyggt spel:
[http://www.spelaspel.nu/GameDetail.aspx?catId=1&gameId=84]

Det är tvärtom ett spel som kräver absolut inget alls av datorn och har den fulaste grafik som du kan hitta. Fungerar förmodligen bra på en gammal 486:a.. Lite charmigt kanske man kan kalla det om man är snäll annars är det totalt värdelöst..

Inaktiv

Jag kan inte komma på nått spel som finns nu förutom de som nämnts, men i framtiden kommer det ju spel som ser lovande ut t.ex. Cryris, Unreal Tournament III.


signatur

Alla barnen kom över minfältet, förutom Pär, han låg både här och där.

12
Skriv svar