Dåliga spel till pc

Medlem
Dåliga spel till pc

Vet inte om det redan finns men tänkte starta en tråd där vi kan varna varandra för usla spel , med en kortfattad motivering VARFÖR DE ÄR DÅLIGA , för att undvika pajkastning mellan folk , så man kan slippa lägga tid på att tanka ned demos eller lägga ut pengar på spelen .
Jag börjar med Specnaz Projekt Wolf , du spelar som Spetsnaz soldat i fps , kul ide men det är allt , grafiken är under all kritik , uselt ljud , vapnen låter som knallpulverpistoler , det får Doom 1 att se snyggt ut .

Medlem

Resident Evil 4 totalt skräp.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

world of warcraft:P

Medlem
Skrivet av Vonyx:

world of warcraft:P

Let the flame war begin!


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

nj
Medlem

Bra idé, men det kanske vore ett krav att man ska ha en kortfattad motivering om varför man anser att det är ett dåligt spel och inte bara skriva titeln?
Annars så kan det ju, som Hwerglmer lite fint skrivit, uppstå ett härligt flamewar tråden genom (iofs så kan det ju hända ändå, men ja... det minimerar väl risken iaf), särskilt när det nämns spel som det finns andra som verkar anse är bra (vilket både passa in både på WoW och RE4 med tanke på mängden folk som spelar WoW och de som varit lyckliga här i forumet över senaste patchen).

Medlem

jag säger Resident Evil 4 (PC) för att kontrollen är nästan ospelbar

Medlem

CS? sämre skit får man leta efter iaf.

Medlem

never winter nights 2. kontrollen suger och det e väldigt långtråkigt..

Medlem

Ground Control 2 - kändes som att Massive satsat allt på grafiken ist för spelkänslan. Taktiken och spänningen som fanns i ettan verkade blivit bortglömd tyvärr. Hoppas att Massive inte göra samma sak med World In Conflict.

Inaktiv

Day of defeat, inte alls i klass med övriga steamspel som Halflife och CS


signatur

Crysis! Crysis! Crysis!

Medlem

man får väll säga att AV Arcade wollyboll är halvkasst spel


signatur

Robert Bond www.bondmaster.tk
gratis spel från 3drealms: ftp.3drealms.com

Medlem

Road to fiddlers green - day of the dead, enformigt och dåligt gjord zombie pangare. Multiplayer suger ännu mer.


signatur

1: Intel Xeon W3680 @ 3.3Ghz - 48Gb DDR3 - GTX970 4Gb

Inaktiv

supreme commander överhypat segt tråkigt skit spel som fortsätter hur längesomhelst

Inaktiv

Dead to Rights 1 och 2
House of the dead 3
Men of valor
Cat woman
Godfather
Spiderman till dator (inte 3'an)
Contract jack
007: Nightfire
conflict desert storm 1 och 2
GRAW (pc)

Man kan inte säga att counter-strike är dåligt, med tanke på hur många det är som spelar det. Plus att det är expansion till ett av världens bästa spel på sin tid; Half-life

Dessutom är ju cs enbart tänkt till multiplayer, och har där med ingen story, musik eller liknande... Dock är det väldigt uttjatat och spritt, kass grafik och väldigt enformigt. Antar att folk spelar det mest för utmaningens skull.

Medlem

Escape from Alcatraz, håll er borta... Ush!

Medlem

Big Rigs Over The Road Racing...behöver jag verkligen ge en motivering till den skiten...


signatur

Hjälp mig bränna Boiling Point skivor... Snälla

Inaktiv

LOL @ dem som häcklar Resident Evil 4 på PC, skaffa er en anständig handkontroll för jävulen!


signatur

SinnicaHax.se presenting Controversy, signed on Conspiracy Ltd. - Release Summer 2009.

Medlem

förstår inte folk.

ni som skriver TEX RE4, tycker att, Big Rigs Over The Road Racing är roligare??


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

Tranfomers: The Game. Därför:
* Följer inte serietidningarna utan filmen
* Men hänseende till ovanstående: filmlicensspel
* "Du kan förstöra allt" Visst, kul i ca 30 s
* Konsolportning! Argh! Låt ett PS eller XBOX spel stanna där!
* Inget som helst utveckling av robotarna / karaktärerna, du kan slåss med nävarna, skjuta (stor ka-blam eller mindre blam-blam-blam) eller kasta saker
* Trots alla människor som springer runt, går det inte att trampa ihjäl dom

Men det finns en bra sak - kort laddningstid, vilket gör att man kan stänga av spelet snabbt!


signatur

:: Regimus neque hostis :: Retrospelande Skaraborgare som har en backlog från 1984 ::

Medlem

Tyckte Resident Evil 4 gick att spela rätt bra om man drar hem mus styrnings fixen, kan dock vara lite bökigt i början men nån timmes konstant skjutande så sitter skotten i pannfläsket.

Edit* Länkfix

Medlem

Alla spel som jag någonsin varit lite smått beroende av är dåliga. CS, WoW.. osv. Sen är ju Splinter Cell Double Agent dåligt också. Half-Life 2, BF2/2142 också. Hm, det var nog det jag kan komma på.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem
Skrivet av Boomer:

Alla spel som jag någonsin varit lite smått beroende av är dåliga. CS, WoW.. osv. Sen är ju Splinter Cell Double Agent dåligt också. Half-Life 2, BF2/2142 också. Hm, det var nog det jag kan komma på.

Vänta lite nu, du har nog missuppfattat det här lite. Jag förstår hur du tänker, men tänk om!
:evil:


signatur

:: Regimus neque hostis :: Retrospelande Skaraborgare som har en backlog från 1984 ::

Medlem

Spider Man 3, för er som är dumma nog att köpa licens spel...


signatur

Informationsbrev, jasså det är så det kallas nu. Jag antar att de vill informera om vilket konto man ska betala in skadeståndssumman till.

Youtube-proffs
Skrivet av Roten:

* Konsolportning! Argh! Låt ett PS eller XBOX spel stanna där!

Lovar att du inte säger så när det kommer till GTA Spelen.

Har inga spel att varna för, Crysis kanske, men det är endast för att din dator kan börja brinna när du spelar spelet.


signatur

Calle säger att jag är influencer

Inaktiv

LOTR Online:
Spelet som är som en bok, du gör dina quests dina lvls sedan finns det inte ett smack o plocka med på higher levels.

Persistent world...visst för folk som gillar att stirra hål i granit kanske.

Hur kan man pajja en sådan licens, Turbine?

/P


signatur

Here's to alcohol, the cause of—and solution to—all life's problems.

Medlem

SiN Episodes, förresten har dom gett upp spelet? det skulle bli flera uppföljare ala HL2 Episodes men det kom inget efter första Episoden (tur för det)

Medlem

mmm blir inget mera, sitter och försöker kör SiN Episodes, då och då, grymt jobbig kontroll, gubben åker iväg flera meter efter man "stannar" han, inte bra alls.


signatur

R.I.P The_maxx

Inaktiv

Ah tur att alla inte tycker samma Finns flera ni sagt som jag gillar

Dock:

UFO spelen...otroligt dåliga
Rainbow six spelen - trögare spel får man leta efter
Prey - i princip rippoff och allmänt kort och dåligt

Medlem
Skrivet av Fenix:

Road to fiddlers green - day of the dead, enformigt och dåligt gjord zombie pangare. Multiplayer suger ännu mer.

Va!?! :S Detta var en av dem bästa spelupplevelserna jag någonsin haft....

Bra gameplay, perfekt story (UNDERBAR), enormt bra kontroller osv. osv.

Hur kan man smutskasta ett så bra spel?? Enormt underskattat. The Elder Scrolls:Morrowind föll ner på andra plats fort som fan efter att jag spelat detta. Jag minns dom underbara stunderna i kloakerna, sjukhuset, ja vad ska man säga? :). Det var en episk känsla jag sent ska glömma. Det jag också vill tillägga är att det är en av dem mest största, bästa soundtracksen jag någonsin fått uppleva under min spel tid.

Så nu till er alla, som smutskastar detta underbara lir kan jag tyvärr inte förstå mig på. Hur tänker ni egentligen? :S

PS. Ni får antingen ta detta inlägg på allvar eller inte. Gör som ni vill...


signatur

En bra melodi tål vilken behandling som helst.
R.I.P. Mikael "The_Maxx" Löfgren

Medlem

signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

12
Skriv svar