Medlem
Nytt spel

Nu är det så att jag och min polare har tröttnat på alla våra spel och har inga mer att lira tillsammans. Så behöver förslag på spela man kan lira med varandra övernätverket. Gör inget om spelet är gammalt som gatan. Det vi letar efter mest är väll alla former av rpg spel och fps spel.

Tackar.


signatur

Härmed lovar jag att aldrig köpa ett spel igen! Med undantag spel som jag MÅSTE köpa för att kunna spela.

Medlem

Jag har själv börjat spela Hearts of Iron 2, vilket verkar ganska kul och från det man läst om på t.ex Sweclockers är det ett höjdarspel man kan spendera åtskilliga timmar på Det är iofs inte ett fps eller rpgspel, men kräver tid som rpg iaf ^^
Edit: Verkar vara riktigt skoj om man är 2 eller mer som spelar också.


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Inaktiv

Hearts of Iron och andra Paradoxspel ska väl helst spelas i grupper om minst sex i multiplayer, så att man får till dolkstötsdiplomatin.

Medlem

Nej inget rts är ni snälla.

gärna coop med


signatur

Härmed lovar jag att aldrig köpa ett spel igen! Med undantag spel som jag MÅSTE köpa för att kunna spela.

Medlem
Skrivet av SoniC:

Nej inget rts är ni snälla.

gärna coop med

Mitt egna favoritcoop-spel har alltid varit BF:Vietnam. Otroligt skön känsla att lira med polarna mot en sisådär 65 gooks, på hardest. Det blir mycket ammunition som viner.

Att fälla napalm samtidigt som man lyssnar på någon cool 60-talslåt är känsla.

Inaktiv

"War! What is it good for? Absolutely nothing." BOOOOM!!!

Känsla, indeed

Medlem

Tråd flyttad.

Medlem

Bf vill han inte lira :/ Men forsätt


signatur

Härmed lovar jag att aldrig köpa ett spel igen! Med undantag spel som jag MÅSTE köpa för att kunna spela.

nj
Medlem

Serious Sam-spelen.
Baldur's Gate-spelen (minns inte om Icewind Dale-spelen erbjöd nätverksspel).
Neverwinter Nights med expar och moddar, har inte spelat NWN2 så jag har ingen koll på om det har coop eller ej.
Quake-spelen.
Splinter Cell: Chaos Theory och Double Agent har väl coop.
Sven coop för Half-Life.
OpenCoop till Doom 3.
System Shock 2 har coop om jag inte minns fel.
För lite mindre RPG och mer hack 'n slash så finns ju;
Diablo 2+exp.
Sacred.
Dungeon Siege-spelen.
Titan Quest+exp.

Medlem

Antar att Halo är sönderspelat redan? Halo 2 kommer väl till PC snart också, bara tre år efter XBOX :crazy:


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

Medlem
Skrivet av Hwergelmer:

Antar att Halo är sönderspelat redan? Halo 2 kommer väl till PC snart också, bara tre år efter XBOX :crazy:

Inte för att vara otrevlig men halo är nog världens sämsta lir genom tiderna. Kan verkligen inte fattat hur det kunnat bli så stort.


signatur

Härmed lovar jag att aldrig köpa ett spel igen! Med undantag spel som jag MÅSTE köpa för att kunna spela.

Medlem

Icewind dale vilket urtav dom är det som var bäst? Jag och min polare vill spela roll spel men inte roll spel där man styr fler än en spelare. Visst om någon hakar på en sväng.


signatur

Härmed lovar jag att aldrig köpa ett spel igen! Med undantag spel som jag MÅSTE köpa för att kunna spela.

Medlem

War Rock! http://www.warrock.net/

jag har inte spelat något spel seriöst sedan Quake 3/Raven Shield... knappt något alls sedan dess (med undantag för Trackmania Nations som hållt mig sällskap någon månad)

sen upptäckte jag detta... och nu lirar jag som en tok hehe
en kombination av Battlefield 2 och Counter-Strike, men det är en taskig jämförelse, tycker man verkligen kan se spelet som ett eget spel - och som bonus är det gratis om man vill, men annars kostar det bara ca 100 kr för hela


signatur

Go for it - ALL or Nothing!

Medlem

vad sägs som.......warcraft 3?

Medlem

varför inte twisted metall 2


signatur

Robert Bond www.bondmaster.tk
gratis spel från 3drealms: ftp.3drealms.com

Medlem

rainbow six vegas e kul

Inaktiv

Rainbow Six är svinkul!!

men om inte de passar..... så kanske... Command & Conquer 3 Tiberium Wars.. :D:up:


signatur

//SvenE

1
Skriv svar