Resident Evil 4 Patch 1.10 jämförelse

Inaktiv
Resident Evil 4 Patch 1.10 jämförelse

Ville bara demonstrera skillnaden på Resident Evil 4 pre-patch och med patch! Så ni tvivlare som häcklat Ubi soft så länge för att spelet var så groteskt fult innan patchen. Det är svårt att tro att det är samma spel efter den här patchen, jag är mållös

spring och köp nu, värt varenda nickel!

EDIT: Gjorde en HTML sida istället:

Jämförelse och bilder

TACK Ubi soft!


signatur

SinnicaHax.se presenting Controversy, signed on Conspiracy Ltd. - Release Summer 2009.

Medlem

var ju bara första bilden man såg nån skillnad på eftesom det var taget på samma ställe, men det var en rejäl skillnad iaf.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Inaktiv

Jo, jag har tyvärr inga fler pre-1.10 screenshots att göra jämförelser med då jag patchat min, men som exempel så såg det ju ut såhär förut

http://images-eu.amazon.com/images/P/B0007A5FY4.02.PT03.LZZZZ...

inget av det där grådaskiga är kvar, det är som sagt som ett helt nytt spel


signatur

SinnicaHax.se presenting Controversy, signed on Conspiracy Ltd. - Release Summer 2009.

Medlem

det är som dag och natt de har i princip lagt till allt vad ps2 versionen har och skulle haft från början.

Inaktiv

Har det stöd för mus nu? Att släppe en trejepersons-skjutare till PC utan Mus-sröd är det korkaste jag har varigt med om.

Medlem

Fan, det blöder i ögonen efter att ha sett de där pre-patch bilderna. Vilken miss! Skitbra spel, dock. Jag har det till GameCube och älskar det. Synd att det inte finns en demo, för det hade varit kul att testa PC-versionen.

Inaktiv
Skrivet av Mustang:

Har det stöd för mus nu? Att släppe en trejepersons-skjutare till PC utan Mus-sröd är det korkaste jag har varigt med om.

jag säger som Nosnos så vist sa i en annan tråd, eftersom spelet är gjort ursprungligen för konsolbruk så vore det på tok för enkelt om man kunde spela med tangentbord och mus, d.v.s. ingen som helst utmaning ärligt talat. men visst, det finns ett program som gör att man kan spela resident evil 4 med Mus, Mouse Aim 2.0 tror jag det hette eller någonting sådant


signatur

SinnicaHax.se presenting Controversy, signed on Conspiracy Ltd. - Release Summer 2009.

Medlem
Skrivet av SWEBarb:

det är som dag och natt de har i princip lagt till allt vad ps2 versionen har och skulle haft från början.

Nja, är väl mer vad GC-versionen hade? Vad jag förstått så var även RE4 snyggare på GC än PS2..

Medlem
Skrivet av mullins:
Skrivet av SWEBarb:

det är som dag och natt de har i princip lagt till allt vad ps2 versionen har och skulle haft från början.

Nja, är väl mer vad GC-versionen hade? Vad jag förstått så var även RE4 snyggare på GC än PS2..

Jo visst är det så. Tex. så har PS2 versionen förrenderade filmer.

Medlem

Undrar hur det kommer se ut på Wii


signatur

Windows 10 pro - Asus B550 Strix Gaming F - AMD Ryzen 3700X - Nvidia GTX970 - 16GB DDR4 3600mhz - WD Blue SN550 1TB SSD

Snablars vilken skillnad...!

Inaktiv

Japp, det är en j*kla skillnad, synd att MouseAim2.0 inte funkar med denna patchen!


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem

Vad jag vet så har snubben fixat så att MouseAim 2.0 funkar med patchen, googla så hittar ni det.

Ser ju klart bättre ut, men jag har redan dragit igenom spelet en gång och orkar inte en till^^

1
Skriv svar