Schysst rymdspel

Medlem
Schysst rymdspel

Någon som kommer ihåg wing commander 1 och 2 som släpptes för rätt länge sen? Riktigt roliga var dem.

Någon som kan rekommendera liknande spel?


signatur

Spelat sedan q2 :)

nj
Medlem

Den spelgenren har väl inte varit den mest utvecklade på ett rätt bra tag tyvärr :/
De nyaste spelen, som var riktigt bra, som jag kan komma på rak arm är #Conflict: Freespace - The Great War, dess expansion #Conflict: Freespace - Silent Threat samt uppföljaren #Freespace 2.

Sedan har jag för mig att någon rysk spelutvecklare höll på att göra ett spel i samma genre för några år sedan (kring 2002/2003), kan tyvärr inte minnas något namn dock.

Medlem

tackar


signatur

Spelat sedan q2 :)

Medlem

för gamla det ska va nytt kan du nåt nytt


signatur

Googla först , fråga sen

Medlem
Skrivet av zitow:

för gamla det ska va nytt kan du nåt nytt

det var väll inte du som startade tråden


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

Har inte X²: The Threat(eller en annan i den familjen) en del av de elementen som omtalats?

Medlem

"Nexus: The Jupiter Incident" kanske?


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem
Skrivet av zitow:

för gamla det ska va nytt kan du nåt nytt

Ett tips är att använda '.' och ',' i meningar, då kanske folk tar dig seriöst.

Medlem
Skrivet av IceMan:
Skrivet av zitow:

för gamla det ska va nytt kan du nåt nytt

det var väll inte du som startade tråden

Och? Jag hade fått mina svar, är han intresserad av nya spel gör det väl inget om han frågar?


signatur

Spelat sedan q2 :)

Medlem
Skrivet av Tony:
Skrivet av zitow:

för gamla det ska va nytt kan du nåt nytt

Ett tips är att använda '.' och ',' i meningar, då kanske folk tar dig seriöst.

På vilket sätt är ditt inlägg bättre? Han tillförde åtminstone något till diskussionen. Det gör inte du.


signatur

Spelat sedan q2 :)

Medlem

Om ni har kollat efter så var "zitow" en ganska ny medlem. Och om ni kollar i hans profil så ser ni att han inte har varit inloggad sedan den 21:a. Jag skulle inte heller vilja komma tillbaka med det bemötandet som ni gav honom. Är det verkligen så svårt att vara trevlig istället för att leka polis/viktigpetter?


signatur

Spelat sedan q2 :)

Medlem

Själv brukar jag kolla in på tothegame.com för å kolla både gamla och nya titlar i diverse genrer.

PC Spel

Inaktiv

Star Wars: Tie Fighter är f*cking awesome.

1
Skriv svar