The darkness...lär bli grymt!

Inaktiv
The darkness...lär bli grymt!

Nån mer som ser fram emot The Darkness? Såg några filmer på detta spel, o ser ju sjukt coolt ut. Mörk stämning och väldigt bra grafik, kan det bli bättre? Ser inte framemot något annat spel lika mycker, Crysis tex tycker jag ser rätt trist ut, väldigt bra grafik men tråkigt, bara massa skjuta soldater med dom vanliga tråkiga vapnena man sett i hundra andra spel. Snygga vattenfall och palmer tröttnar man på efter 5 minuter, iaf jag.

Medlem
Skrivet av mongoose84:

Nån mer som ser fram emot The Darkness? Såg några filmer på detta spel, o ser ju sjukt coolt ut. Mörk stämning och väldigt bra grafik, kan det bli bättre? Ser inte framemot något annat spel lika mycker, Crysis tex tycker jag ser rätt trist ut, väldigt bra grafik men tråkigt, bara massa skjuta soldater med dom vanliga tråkiga vapnena man sett i hundra andra spel. Snygga vattenfall och palmer tröttnar man på efter 5 minuter, iaf jag.

Det jag minns är att skillnaden mellan The Darkness & Crysis är att Darkness är mörka och trånga korridorer, och mycket skuggor. Medans Crysis är Djungel.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Inaktiv

ne i filmerna jag sett är man mycket utomhus, i en stad liksom. Man verkar kunna gå runt o prata med ganska mycket folk och så, vilket jag tycker gör mycket för upplevelsen, känns mer verkligt då. Glömde förresten bort Alan Wake, ser fram emot det också mycket på grund av samma anledningar, inte bara en massa tråkigt pang pang, utan atmosfär o stämning.

1
Skriv svar