Medlem
Frets On Fire.

Jag älskar GH, och GH2.

Jag fick nys på detta spel efter att FZ rapporterade om att det gick att koppla in GH2 XB360 gitarren till datorn. Självklart var jag tvungen att dra hem det, och nu är jag fast.

Jag har över 500 låtar, plus att man ju kan lägga in egna o fixa till dom som man själv vill. Spelet är helt underbart!

Det rekommenderas varmt att om du använder keyboard så ska det vara hyffsat litet runt knapparna så att du når, om du får till det känns det precis som en gura till GH. Jag kör ett DELL standard USB, och det fungerar så kanon :D.

Lira detta spel, ni blir inte besvikna, och kanske kan vi bytas låtar som vi fixat in? :).

:heart:


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Medlem

Det finns redan en tråd om Frets on Fire

Medlem

Eftersom min box är på lagning nu i 2-3 veckor så använder jag min gurra till att spela på FoF. Riktigt kul, menn saknar GH2 Har inte hunnit testat det.

Btw, hur lägger jag till nya låtar i FoF?


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem
Skrivet av Xphome:

Det finns redan en tråd om Frets on Fire

Hittade ingen, länka mig gärna dit.


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Medlem
Skrivet av WaltX:

Eftersom min box är på lagning nu i 2-3 veckor så använder jag min gurra till att spela på FoF. Riktigt kul, menn saknar GH2 Har inte hunnit testat det.

Btw, hur lägger jag till nya låtar i FoF?

Det finns en mapp som heter "songs" i FoF mappen. Lägg dom där (låtarna består av mappar).

Jag hittade 2 song packs när jag sökte runt på nätet.


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Medlem

http://www.fz.se/forum/thread.fz?id=10610

Lite bortglömd tråd bara ^_^ Finns en bra torrent i den tråden med hundratals låtar.


signatur

Videomupp

Medlem

Tack tack!!


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

1
Skriv svar