Manager spel online

Medlem
Manager spel online

Hej jag undrar om ni vet nåt bra manager spel online.
jag kan bara ett och det är managerzone.


signatur

Googla först , fråga sen

Inaktiv

Jag spelade Hattrick för några år sedan. Riktigt bra, men jag orkade inte pyssla med det mer än i ett par månader.

Jee
Medlem

LiveHockey Var lite små roligt förut.


signatur

Eller inte?

Medlem

signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

ok:)


signatur

Googla först , fråga sen

Inaktiv

hattrick är det överlägset bästa online manager spel som finns. tar ett litet tag innan man kommer in i det och bygger upp ett bra lag. sedan så finns det www.stolpskott.net lite sämre men samma grundidé

Inaktiv

Jag har hittat ett mycket bättre spel än Hattrick!
Efter att ha daltat runt med hattrick i några år så insåg jag att det fanns för lite att göra, jag fann då Arena! oj så bra säger jag bara, det finns så mcyket saker man kan göra för att påverka sin matcher, man kan köpa in spelare som vanligt men även köpa artefakter som förbättrar spelarna, kasta magier, ställa upp sin spelare väldigt olika och ställa in olika taktiker, hyra in fribrytare bara för en match samt mycket mycket mer, dessutom finns det olika raser att välja på, så himla skoj och alltid något att göra, dessutom två matcher i veckan... gå genast in på http://playarena.nu/ och anmäl er och testa, det är nämligen gratis! Det kan vara lite förvirrande i början eftersom det finns så mycket att göra men det är så sjukt skoj! vi ses! där!

1
Skriv svar