SWAT 4 Hjälp tack

Inaktiv
SWAT 4 Hjälp tack

Hej , Jag har nyss installerat SWAT 4.
När jag spelar så får jag något grafiskt fel . Får rutor i detaljerna som skymmer grafiken.. Typ gråa rutor här och där.
Jag sökte upp spelet på Ginza.se för att dom har på spel där nere på info vad systemkraven är för spelet.
På Ginza stog det tydligt :
Systemkrav Win 98/2000/XP
Intel Pentium 3 1,0 Ghz
256 MB RAM
2,0 GB HD

Jag har :
AMD Sempron(tm) 3000+
2.00 GHz , 512 MB RAM + ett grafikkort: XFX GeForce 6200A 256MB DDR2, AGP8X, Tv-Out, S-video, DVI-I, Retail

Jag borde uppnå kraven ? Ställt inne i spelet på Video inställningarna på detaljsakerna Very High så har ju allt på det bästa men endå får jag såna där rutor. Har laddat upp en screenshot nedan.

http://img340.imageshack.us/img340/3103/felgx3.png

Någon som vet felet är och kan hjälpa mig få bort det ?

mvh

Medlem

Testa och ställ grafiken på lägsta och se om du har samma problem då.

Min första tanke från att ha kollat på bilden är att något är överhettat, ser ut att vara typiska grafikfel orsakat av att grafikkortet antigen är på väg att dö eller att fläkten går dåligt och kortet blir för varmt.


signatur

<3

Inaktiv

mitt grafikkort är ungefär 1 månad gammal juh . Och testat lägsta grafikinställningarna med . Fast där finns det grafik som bara heter Low och High . vissa spel kunde man välja grafikkort i spelet . Har ett inbyggd grafikkort sen när jag köpte datorn och ett nytt jag satt in.

Medlem

Flyter spelet i övrigt, eller hackar det då du kör very high?


signatur

Vila i frid, Mikael "The_Maxx" Löfgren
Tack för den tid du var med oss, även om den var alltför kort

1
Skriv svar