Angående alla Stalker-inlägg.

Medlem
Angående alla Stalker-inlägg.

Samtliga Stalker-trådar har flyttats till Soldatsimulatorer, om ni nu missat det.

Tack.

Medlem

Stalker är väl för fan ingen soldatsimulator, Flytta tillbaka!
Det är väl ändå ett FPS/Survival Action/RPG. Dessutom borde Stalker få ett eget forum nu när det är släppt. Antar att det kommer behövas, många som kommer att ha problem med spelet och har frågor osv...


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem

Alla soldatsim är inte lika hardcore som ArmedA eller OFP, och just i stalker spelar du en frilanssoldat, mer eller mindre. Ett Stalkerforum kommer säkerligen om behovet finns, men tills dess så var vänlig och posta i soldatsim, tack.

Medlem

lol. Operation flash point , Battlefield , U.S Army - STALKER.

Hmmm....

Whatever.

Lyssna på laxen. Och spela spelet.

Medlem

lol. Operation Flash Point, U.S. Army, Red Orchestra - Battlefield?

Battlefield, Far Cry, Crysis, Call of Duty och Brother in Arms hör lika mycket hemma här som S.T.A.L.K.E.R.


signatur

[size="9"]CONCORD Notice: Don't drink and fly. Drunken jumping can result in loss of ship through "navigational error".[/size]

Medlem

Byt namn på soldatsimulator till FPS

Medlem

Låt admins göra som de vill, så blir de glada och vi kan trolla på som vanligt Reta upp dem så blir det snart ordning och reda på forumen, och det vill vi väl ändå inte? ^^


signatur

Vila i frid, Mikael "The_Maxx" Löfgren
Tack för den tid du var med oss, även om den var alltför kort

Medlem

Det är stor skillnad på soldatsimulator och FPS. Stalker är ett FPS precis som HL och Doom.

Skaffa ett till forum för Action-spel.

1
Skriv svar