Vilka låtar vill ni ha i nästa Guitar Hero-spel?

Medlem
Vilka låtar vill ni ha i nästa Guitar Hero-spel?

Som rubriken lyder, vilka låtar vill ni ha i nästa Guitar Hero-spel? För att det inte ska bli för mycket låtar så kör vi med max fem per person!
Jag börjar med:

1.Jimi Hendrix - Bold as Love (enligt mig världens skönaste solo i slutet, svårt att förklara varför jag
gillar just det solot men det är en favorit iaf)

2.Led Zeppelin - Stairway to heaven (För mig är detta nog den djupaste låten jag någonsin har hört, sjukt bra, Jimmy Page är ett geni)

3.Pink Floyd - Is there anybody out there(en av mina favoriter av Pink Floyd, väldigt kort men jag älskar solot i slutet, som jag själv kan spela :D(Nämnvärt; Famest är en stolt ägare av The Wall-LPn ))

4. Nirvana - Come as you are (älskar denna låten, precis som jag älskar alla andra Nirvana-låtar )

5. Pink Floyd - Echoes (Denna låten är så obeskrivligt bra, har ni inte hört den så måste ni göra det, 23 minuter där man inte gör något annat än att njuta, jag ÄLSKAR Pink Floyd)

Vilka låtar vill NI ha ?

Edit: Ingen här som spelar Guitar Hero ? Man känner sig fan ensam...

Medlem

jimi hendrix mannish boy; leiht assåh leiht


signatur

Bengebolle

Medlem
Skrivet av rbnlenin:

jimi hendrix mannish boy; leiht assåh leiht

Äntligen någon som svarar:D! Bra låt faktist, Jimi är kung

Medlem

Iron Maiden - Number of the beast , AC/DC - Thunderstruck, Rammstein - Feuer Frei

(ska väl erkänna att jag inte spelar Guitar Hero heller, bara spelat Frets on Fire, så jag vet inte om låtarna redan är representerade i Guitar Hero.)

Medlem

Tool - The Grudge

Medlem

Mark knopfler/Dire Straits - Oavsett vilken låt...

Och som sagt Pink Floyd


signatur

A bus station is where a bus stops. A train station is where a train stops. On my desk, I have a work station....what more can I say..

Medlem

Muse - Stockholm Syndrome


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

1
Skriv svar