Vad fan sysslar ryssarna med? (MiST land)

Medlem
Vad fan sysslar ryssarna med? (MiST land)

Satt och sökte lite efter några tur-baserade RTS spel, såg att MiST land pysslar en hel del med sånna. Men när hade dom tänkt släppa nått?

För nått år sen kom en demo ut på nått spel som hette ALFA: Anti Terror, såg rätt okej ut men demot va ganska buggigt och tråkigt. Läste också att det är dom som tydligen ska göra Jagged Alliance 3, vilket jag gärna skulle vilja se släppas. Inte kan man väl hålla igång ett spel företag så länge som dom utan att släppa ett enda spel?

Deras webbsida iaf: http://www.mistgames.ru/

Medlem

Är du säker på att ALFA inte är släppts då? Min ryska är lite rostig men, spelet har kanske bara inte släppts på våran marknad?

Medlem
Skrivet av mullins:

Är du säker på att ALFA inte är släppts då? Min ryska är lite rostig men, spelet har kanske bara inte släppts på våran marknad?

Jo, det har du nog rätt i.. Lite konstigt dock att dom inte översätter spelet till engelska och skeppar iväg det till flera länder, när du nu gjort en engelsk demo, visat skiten på E3 osv..

Inte för att jag bryr mig om det där spelet direkt, men det har varit sagt att dom ska göra Jagged Alliance 3. Tråkigt om det inte blir nått av det.

1
Skriv svar