Crysis jämfört med verkligheten

Inaktiv
Crysis jämfört med verkligheten

Jag hittade en samling skärmskott där crysis jämförs med riktiga bilder, det va ett gäng jag hade missat. Tycker det är ett tufft intiativ av crytek!

Skulle vilja se mer, är det någon som har nån länk till mer eller kanske tom. en film!

crysis jämförs med photo

Medlem

Grymt, MEN! Kan inte undgå att märka och påpeka likheten mellan förra FZ designen och den där hemsidan

Medlem

Heeelt okej grafik jämfört med fotografierna. Sidan däremot var ju pinsam, såg ut som en dålig rip av gamla FZ-designen.

Medlem

Bilderna är otroliga.
_

Haha den där sidan är helt klart en ripoff av FZs förra design, även deras logga är lik FZa loggan.


signatur

<3

Vila i frid

Haha, ja ni, det var en lustig sida det.


signatur

"Örnar kan kanske sväva högt, men vesslor blir inte insugna i jetmotorer."
Mikael 'the_maxx' Löfgren - FZ

Inaktiv

Wooow, på vissa bilder blev jag osäker vilken som var verklighet och vilken som var Crysis =<

Helt otrolig grafik...

Edit: Var just på väg att posta dessa bilder!

Medlem

Ser ju direkt vilka bilder som är riktiga eller inte, varför kan dom inte göra bilderna större och inga såna små fusk upplösningar för att lura dom flesta..

Inaktiv
Skrivet av SWEBarb:

Ser ju direkt vilka bilder som är riktiga eller inte, varför kan dom inte göra bilderna större och inga såna små fusk upplösningar för att lura dom flesta..

Ja, det är lite fusk, sant, men ändå imponerande IMO. Det skulle vara intressant att jämföra hur träden svajar och hur vågorna ser ut animerade mot verkligheten.

Medlem

Dom har lyckats att återskapa allting väldigt bra


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Youtube-proffs

Tror the_maxx har ringt 112
Imponerande bilder, roligt att se att miljöerna finns IRL

Undra var dom har fått HL2 områdena ifrån?


signatur

Calle säger att jag är influencer

Inaktiv

Ser bra ut...

Inaktiv
Skrivet av Polish:

Tror the_maxx har ringt 112
Imponerande bilder, roligt att se att miljöerna finns IRL

Undra var dom har fått HL2 områdena ifrån?

Jag läste någonstans att Valve va i europa och hämtade inspiration, det låter rimligt om man kollar på städerna tycker jag.

"City 17 – en östeuropeiskt inspirerad stad"
http://www.fz.se/artiklar/article.php?id=682

1
Skriv svar