Varför flyter flight sim x så dåligt?

Inaktiv
Varför flyter flight sim x så dåligt?

Hej, jag försöker frustrerad få ut lite spelglädje ur microsoft flight simulator x, ett spel som verkar helt underbart

Problemet är att spelet flyter dåligt, det ska ladda, o lagga, o vara allmänt tråkigt:/ Datorn är helt nyformaterad med senaste drivar, jag kör andra spel som c&c tiberium wars, resident evil 4, helt maxade utan problem alls..
Datorn har en athlon64 3800+ med 1,00gb ram och gforce 7800gtx 256mb.

Någon som har några tips? borde inte datorn kunna klara spelet ganska hyfsat ändå? har patchat om det har ngn betydelse.. Tacksam för all hjälp!


signatur

zeid89@gmail.com

Medlem

hade samma problem. är inget man kan göra något åt tydligen...extremt tungdrivet.
såg en snubbe från M$ som visade upp spelet och lirade på en bärbar,.. och det såg ut att flyta på riktigt bra, och snyggt var det med.
Men så är det inte irl tyvärr.

Bra spel men för tungdrivet :/

Medlem

FSX är helt enkelt inte gjort för dagens datorer. Jag själv får dra ner grafiken ganksa rejält för att få det att flyta och om du kikar i min profil så förstår du att då är spelet ganska tungt.

Mellanare


signatur

[size="9"]CONCORD Notice: Don't drink and fly. Drunken jumping can result in loss of ship through "navigational error".[/size]

Medlem

Jag provade inte ens att köra FSX, fixade FS2004 billigt istället. Lite nya flygplan och flygplatser klarar jag mig utan.

1
Skriv svar