Hjälp, datorspelstorka!

Youtube-proffs
Hjälp, datorspelstorka!

Tjena grabbar, ja behöver hjälp. Jag har fastnat i konsollträsket och spelar för mkt Xbox360, jag vill helst spela lite dator med.. men frågan är, vad finns det? jag har inte vart aktiv på ett bra tag..

Underbart om ni skulle hjälpa mig! tack!


signatur

Calle säger att jag är influencer

Medlem

Dagens I-landsproblem


signatur

"That's the second biggest <object here> I've ever seen!"

Medlem

Det gör inget med ett uppehåll då och då.
Blir liksom roligare när man kommer tillbaka


signatur

Neva knock on 'eavens door.
Ring da bell an scurry, ee 'ates dat.

Medlem

Hmm, jag kan bara komma på att säga "Call of Cthulhu: Dark corners of the earth", men det är för att jag på senare tid blivit fanboy till det spelet >_>


signatur

Videomupp

Medlem

Hitman: Blood Money!

Annars så rekommenderar jag (Som alltid) TES: Oblivion, fast det har du kanske på 360n redan


signatur

Vila i frid, Mikael "The_Maxx" Löfgren
Tack för den tid du var med oss, även om den var alltför kort

Medlem

Company of Heroes är förbannat bra. Även om du inte diggar RTS i andra fall finns det en charm med CoH som sätter sig och inte släpper.
Och, spelen som alltid dyker upp i sånna här trådar: Fallout 1 och 2. Om du inte redan spelat dom finns de i ett fint-fint paket på bland annat webbhallen för en liten-liten summa.

Youtube-proffs

Fallout är faktiskt underbart, får jag ta o köpa.

Fast vad är detta jag ser? Jag måste drömma va?

http://www.webhallen.com/prod.php?id=31454


signatur

Calle säger att jag är influencer

Medlem

Kan man lira Fallout 1 och 2 utan Grafikkort?, utan grafik acceleration alltså?


signatur

<3

Medlem
Skrivet av Polish:

Fallout är faktiskt underbart, får jag ta o köpa.

Fast vad är detta jag ser? Jag måste drömma va?

http://www.webhallen.com/prod.php?id=31454


Hur fan kan jag ha missat att utvecklingen av FO3 är återupptagen?

Till topic:

Ifall du gillar RPGs, vilket jag antar att du gör eftersom du nämnde Fallout så ska du testa Neverwinter Nights 2, kräver en del dator i och för sig, och om du inte spelat Baldur's Gate 2 samt expansion så ska du definitivt lira det, visst, det är gammalt men ack så kul.

Supreme Commander och Company of Heroes ifall du tänder på RTS. Supreme Commander är mer ett stora arméer, stora slag, stora kartor, stora enheter spel. Company of Heroes är mer squad-baserat, smyg in med en sniper och kör artilleri, koordinera smarta attacker, taktik spel.

Hoppas du fått lite inspiration i alla fall.

Mellanare


signatur

[size="9"]CONCORD Notice: Don't drink and fly. Drunken jumping can result in loss of ship through "navigational error".[/size]

Medlem

Skönt med torka, får man en massa annat gjort.

Medlem
Skrivet av Polish:

Fallout är faktiskt underbart, får jag ta o köpa.

Härligt! Lovar, du blir inte besviken.
Två saker värda att nämna: Manualen är bara i pdf, tråkigt men bättre än inget, och, det är en Europeisk version vilket betyder inga barn i spelet. Googla children patch, ladda ner och följ instruktionerna så får du hela Fallout-upplevelsen.

1
Skriv svar