några frågor om fifa 07

Inaktiv
några frågor om fifa 07

Fråga ett:

Varför går mina spelares moral ner?
Hur får ja upp deras moral?
Vissa spelare spelar ja med ofta och deras moral
går ändo inte upp.
Ja har typ 30 spelare i laget (as mkt ja vet) och de är lite dumt ska sälja minst 5 i nästa tranfersfönster..

Varför kan ja inte göra Ronaldinhos elastico
C.Ronaldos Översteg på träning?
Ja kan inte ens göra dom på matcher..
Och ja är inte så säker på att ja gör rätt med den högra analogspaken men ja kunde göra de föut..

Jee
Medlem

Har aldrig spelat Fifa 07 men om du inte får någon hjälp så kan du alltid kolla GameFAQ


signatur

Eller inte?

Inaktiv

du måste ha bra lön. och hur stämningen. är i laget och om du spelar för mkt är inte bra heller för moralen.

Jag har 37 spelare
ändå har jag 62.000000 (euro eller vad det nu är) i fickan.

och då har jag *kollar* (jag har precis spelat det)
8 utlånade.

Men jag har det så svårt vilken jag ska sälja eller så dom jag lånade ut var skitbra spelare 19 åringar, 18 åringar och sånt..
dom har mellan 70 till 94 :S
Jag låter alla spela matcher..
vid oviktiga matcher så lägger jag in 11 sämre spelare vid viktiga..


signatur

My way is better than yours :D

Inaktiv

så jag ska sälja några spelare?
Och inte spela med alla så jätte mkt?

Ja har typ 35.00000 i fickan efter ja har köpt några dyra spelare.. inkomsten är minus 100.000 tror ja och vid hemma matcher är de plus 650.000 om de går bra..

Inaktiv

jo såklart du ska spela med dom ganska mkt men inte för mycket.. och i finaler låt dom spelare du kör med mest få spela.

får du 650 tusen varje match? altså blir det 550.000 så öka lönen på dom spelare som har dålig moral då blir dom lite gladare.


signatur

My way is better than yours :D

Inaktiv

En annan fråga,hur höjer ja OVR på mina spelare?
Spela med dom mera va?

Efter varje match så får man ju match Xp
men när ja fått 100 i Xp så händer inget givetvist så går de ner till 0 igen men hans OVR höjs inte.. OVR är väll hans totala skills ?

När ja går in på Player growth så kollar ja på hur dom kommer att utvecklas under året och på vissa spelare så står de att spelarna kommer att gå ner i OVR är de för att ja spelar med dom för lite?

Inaktiv

Tjena, jag undrar hur man gör finter och dribblar på fifa 07. Jag har det på datan (pc). Snälla svara någon.:)

Medlem

Om du änvänder gamepad så är det bara att använda spakarna :).
Jag har en Logitech Rumblepad 2


signatur

Googla först , fråga sen

Inaktiv
Skrivet av el Tigre:

En annan fråga,hur höjer ja OVR på mina spelare?
Spela med dom mera va?

Efter varje match så får man ju match Xp
men när ja fått 100 i Xp så händer inget givetvist så går de ner till 0 igen men hans OVR höjs inte.. OVR är väll hans totala skills ?

När ja går in på Player growth så kollar ja på hur dom kommer att utvecklas under året och på vissa spelare så står de att spelarna kommer att gå ner i OVR är de för att ja spelar med dom för lite?

Nej.. När han gått upp till 100 så kan han i helhet öka , klicka på spelaren när han fått hundra.. och kolla om han ökat..


signatur

My way is better than yours :D

Inaktiv

Nej, jag använder tagentbord och undrar hur man fintar på fifa 07, på pc (datan)

SNÄLLA svara:)

1
Skriv svar