Ett nytt spel att spela?

Medlem
Ett nytt spel att spela?

Jag var som många andra kvar i CS träsket i många många år. Sedan upptäckte jag WoW och har spelat det frekvent seden det släpptes nu. Det är lite tradigt i längnden, det nya levlandet var ju fräsigt , men nu är det ju slut med det med och det är helt enkelt dags att börja farma endgame igen,,,

Så, jag tänkte på att det måste ju finnas massa spel som jag missat! Tex. BF2 , det har jag knapt provat. Och säkert mycket annat. Docket tycker jag det är svårt att hitta några att spela med. Så jag tänkte kolla här om några kan komma med lite tips på bra spel som är fina i multiplayer. Kanske har ni ett litet sällskap som spelar Fifa 07 online som kan tänka er att släppa in en ny snubbe i gänget? Eller, så kanske någon kan tipsa om vart man kan hitta något community eller liknande där många håller på med sportspel Eller något annat med för den delen
Jag får väl helt enkelt börja hänga i den olika forumen här och försöka snappa upp ett och annat , men någon kanske har ett riktigt köttigt tips

Mvh N

Medlem

Rekomenderar BF2 starkt! Fick det som julklapp av tjejen i julas och har spelat det så ofta man hunnit. BF2 + Special Forces så har man massvis med weapon unlocks dessutom ^^

BF2: http://www.cdon.com/main.phtml?navroot=902&nav=981&nav_genre=...

BF2 SF: http://www.cdon.com/main.phtml?navroot=902&nav=981&nav_genre=...

- Snipe


signatur

Det krävs ett helt nytt sätt att tänka för att lösa de problem vi skapat med det gamla sättet att tänka. - A. Einstein

Medlem

om du orkar inte med snorungar och bajs och blöjor:

BF 2 PR - http://www.realitymod.com/

annars kan du lira lite Quake 4 CTF, det är nice.

Supreme commander släpps snart och kommer bli bra på multiplayer sidan tror jag.

du kan köra Quake World här på FZ, men om du inte orkar träna många timmar om dagen och inte gillar att bli ass raped, skulle jag inte rekommendera det.

Sen har du reste av Quake spelen.

Starcraft.

Eller gör som jag och kör mest single player spel som du har missat dom sista åren, har skaffat en GC och PS2 och kör alla fina spel som jag har missat.

Medlem

Finns massor med spel där ute för dig, kolla speldatabasen på de senaste 3-4 åren eller så


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Tråd flyttad.

Medlem
Skrivet av mullins:

Tråd flyttad.

Var inte med mening att träffa så fel Mullins

Men iaf. Mitt problem är nog snarare inte att hitta ett spel, utan att hitta normalt folk att spela med.

Medlem

Själv började jag då gjöra en lista på spel jag velat testa sen avklara dom en efter en, fast då är det ju mest singleplayer spel.

Inaktiv

Well.. Battlefield- serien är en väldig stark rekomendation.

Inaktiv

Dance Dance Revolution
jag behöver en newbie att träna med!! ;D

Medlem
Skrivet av F3D:

Dance Dance Revolution
jag behöver en newbie att träna med!! ;D

Jag spelar det en hel del med min sambo på ps2;an

Jag har fastnat för pes6 nu,Skrump har fått in mig i träsket x)

Red Orchestra: Ostfront 41-45. Bästa online-pangaren.

Medlem

Behöver ett nytt roligt FPS mutigame spel!!!!!!!!!!!!

1
Skriv svar