Tufft mobiltelefonspel

Inaktiv
Tufft mobiltelefonspel

En kompis berättade om ett rätt schyst spel, Three Crowns. Det är ett duelspel som spelas på mobiltelefoner, rätt schyst stämning. Det verkar vara lite ont om spelare, så det vore trevligt med lite motstånd =). Kolla in det!

[www.odingo.se]

Medlem

shiiet trodde detta var en av zampas trådar när jag såg rubriken


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Inaktiv

det trodde jag också! puust..:O


signatur

My way is better than yours :D

Medlem

hahaha


signatur

"Publiken undanbedes från att kasta in bilder på knasiga katter, som kan distrahera spelarna."
- noaxark

Medlem
Skrivet av RuneMan:

En kompis berättade...

Nyreggad, 1 inlägg... *sniff* luktar spam.


signatur

Pingvin, flagga eller äpple. Vem orkar bry sig, vi är alla samma 1or och 0or i slutändan.

Inaktiv

Klurigt det här, var går gränsen mellan tips och spam?
Jag vill att fler folk ska spela spelt med mej.

Medlem
Skrivet av RuneMan:

Klurigt det här, var går gränsen mellan tips och spam?
Jag vill att fler folk ska spela spelt med mej.

Har jag fel så ber jag om ursäkt, men det ser skumt ut med 1 inlägg och så är det en länk till nån site man aldrig hört talas om.


signatur

Pingvin, flagga eller äpple. Vem orkar bry sig, vi är alla samma 1or och 0or i slutändan.

Medlem

Visserligen har ni rätt i det, men det är inte ett brott mot reglerna sålänge han inte gör det i mer än en tråd ;). Själv orkar jag inte med mobilspel på nätet, kostar ju bara pengar att skicka över datan, pengar som jag behöver till ändlöst sms:ande och pratande!

Inaktiv

Ja, jag skapade ju mitt konto för att kunna informeraer om detta...

Hursomhellst, priset per match ligger runt 10 öre, det känner jag att jag kan avvara för att ha nånting att göra på bussen ect.

1
Skriv svar