Sökes FPS spel :)

Medlem
Sökes FPS spel :)

Ja, jag söker faktiskt ett fps spel i detta hav som existerar av dom.

Det är nämligen så att jag spelade fear och fick smak på övermäktig grafik och känsla.
Enda problemet är att jag är rädd att underklädes-bytnings-faktorn är 3ggr högre än Doom3(ta det inte bokstavligt).

Det är helt enkelt för läskigt för mig, grafiken och spelkänslan var helt underbar men jag klarar inte av så mycket skräck

Så min fråga är. Finns det något som kan motsvara detta? Utan att vara så creepy

Vill ha mycket blod, kroppsdelar etc..bara inte små barn som skriker osv.

Tittade lite på prey men verkade vara mest massa aliens etc man tar kål på där och det blir inte riktigt samma känsla :).

Aja, Tack för mig

mvh Zerk

Medlem

#Postal 2? (har inte spelar detta spelet.)
#Crysis ? (har inte släppts, men inga kroppsdelar eller sånt tror jag. kanske blod)

kanske nån av dom kanske inte.


signatur

"Hellre lite kattpiss i salongen är en kasspitt i kalsongen"!

Medlem

Soldier Of Fortune


signatur

"Publiken undanbedes från att kasta in bilder på knasiga katter, som kan distrahera spelarna."
- noaxark

Medlem

Chronicles of Riddick kanske? Är ganska blodigt och har liknande grafik som FEAR. Är dessutom ett väldigt bra spel.

evh
Medlem

Rekommenderar varmt Dark Messiah - Might and Magic. Skön grafik och underbar känsla. Du kan kapa ben, armar och huvuden om så önskas, blodigt värre. Hyffsad story men SP delen hade gärna fått vart lite längre. Har du spindelfobi kanske du ska hålla dej borta ;D


signatur

What Seems To Be The Officer Problem? Randy Marsh

Inaktiv

säger bara en sak, Condemned


signatur

SinnicaHax.se presenting Controversy, signed on Conspiracy Ltd. - Release Summer 2009.

Medlem
Skrivet av Fanster:

#Postal 2? (har inte spelar detta spelet.)
#Crysis ? (har inte släppts, men inga kroppsdelar eller sånt tror jag. kanske blod)

kanske nån av dom kanske inte.

Postal 2 är...ett galet spel med massa våld.

Medlem

Postal 2, nr1 gore spel.
Soldier of fortune 1 och 2 på stark andra plats
Sedan är Quake 4 ganska elak på vissa ställen...


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Inaktiv

Jag håller med impact, condemned.


signatur

When I'm not here, people die.

Medlem

Chronicles of Riddick
Alien vs Predator 2
Quake 4

AvP 2 är ju lite små läskigt och har daterad grafik men det är helt klart värt det. Riddick är uber på alla sätt, inte jätte mycket skjutande men när det väl blir av är det grymt. Quake 4 har väl det du söker efter också, men det är rymdgubbar du pangar på istället för människor.

Sen finns det ju en expantion till F.E.A.R (om du inte redan har det).
Extraction Point

Edit: Postal 2 är kasst tycker jag, sen är Doom 3 inte så farligt läskigt. Condemned är ett "göra i brallan spel".

Det bästa är ju om du testar några demos.
Condemned demo
Quake 4 demo


signatur

<3

1
Skriv svar