Trött på att spela ensam på multiplayerspel? JAG MED! (Lösningen)

Medlem
Trött på att spela ensam på multiplayerspel? JAG MED! (Lösningen)

Hej!

Skapade en tråd om detta på Sweclockers igår, och nu har det resulterat i en websida samt en IRC-kanal

Är du precis som jag trött på att springa runt i sin ensamhet på olika servrar?
- Få ett slut på det! Varför inte spela ihop med svenskar och prata i ventrilo/irc?

Logga bara in på IRC-kanalen och fråga "Någon som vill spela lite UT2004" så kanske du får svar och så bestämmer ni tid och plats osv.

Eller om du vill dra ihop en lite större skara folk så kan du ju skriva en tråd i forumet eller använda kalenderfunktionen på webbsidan där du exempelvis skriver "Testa WoW: Burning Crusade BETA kl 20:00?"

Än så länge är vi inte så många, men ju fler folk som går med ju bättre för oss alla

Länkar:
IRC: #Sweclockers.multiplayer @Quakenet
WWW: [http://www.SWECers.mine.nu]

(Detta projekt är helt ideellt och bedrivs utan vinstsyfte)

Medlem

Ohh reklam :crazy:


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Inaktiv

Jag är trött på att spela med andra i singleplayerspel.

Medlem

Skön ide, men varför hänger inte alla på #fz istället så kan man fråga där? Verkar ostrategiskt att starta en kanal med tillhörande community för gamers när det redan finns säkert över tiotusen existerande på quakenet.

Rekrytera folk till existerande resurser, mindre jobb, mer framgång.

Inaktiv
Skrivet av geeken:

Hej!

Skapade en tråd om detta på Sweclockers igår, och nu har det resulterat i en websida samt en IRC-kanal

Är du precis som jag trött på att springa runt i sin ensamhet på olika servrar?
- Få ett slut på det! Varför inte spela ihop med svenskar och prata i ventrilo/irc?

Logga bara in på IRC-kanalen och fråga "Någon som vill spela lite UT2004" så kanske du får svar och så bestämmer ni tid och plats osv.

Eller om du vill dra ihop en lite större skara folk så kan du ju skriva en tråd i forumet eller använda kalenderfunktionen på webbsidan där du exempelvis skriver "Testa WoW: Burning Crusade BETA kl 20:00?"

Än så länge är vi inte så många, men ju fler folk som går med ju bättre för oss alla

Länkar:
IRC: #Sweclockers.multiplayer @Quakenet
WWW: [http://www.SWECers.mine.nu]

(Detta projekt är helt ideellt och bedrivs utan vinstsyfte)

Bra idé främst då jag gjort samma sak själv fast vi är inte bundna ´till någon sida som ni är. Kommer även sättas upp dedikerade servers med online ranking och annat gott så man kan följa allt online.

Först ut verkar bli ut2007. Vi håller också på med vår stora community update nu med personliga profiler där folk kan fylla in spellistor och på enklare sätt sammanordna och lägga upp spelkvällar på nätet.

Nyhetsbrev etc kommer också.

www.thesodalicium.com / #thesodalicium på qnet. Har spelnätter varje vecka och har haft ett antal fragzonare med oss. Mååånga rättare sagt

Verkar som detta fenomen är populärt då jag vet andra ställen som ska börja med liknande saker.

Hur som helst betyder detta att vi kan ha gängfighter. 8)

EDIT: Såg att ni inte var så många. Ni kan ju hänga med oss om ni vill spela mer vilket det kanske inte blir så mycket nu. Vi spelar dock bara för att ha kul och sätter noll press och regler på hur bra man får vara etc bara så ni vet

Armed Assault-mp demo på lördag 20:00 i alla fall


signatur

Jag är Dice. Jag har bara ett ofrivilligt konto sen en förvirrad FZ-registrering.

Medlem

Wahlgrens inlägg bevisade väll endast att SpiroTris har helt rätt.

Medlem
Medlem

lite bökigt att regga sig

Först måste man trycka på Forgot your password? då kommer adressen
http://www.swecers.mine.nu/index.php?n=modules/register&a=3 fram, ta då bort &a=3 från länken då kommer man in på registrerings sidan.

ni som inte its det kan trycka här

1
Skriv svar