Klicka INTE här...

Medlem
Klicka INTE här...

Nya bilder på tropikpangaren Crysis. Vi har sett det förut men vissa får helt enkelt inte nog, i den gruppen hör nog jag till

Enjoy

Finns även en ny video:

http://www.crysis-online.com/video_downloader.php?dir=/video/...

Spegel2
Spegel3


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem

Tack! Grymt snyggt
Mycket orolig att min dator inte pallar spelet dock..


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Ingen fara, minimum krav är 6600gt 3ghz cpu och 1gig minne...

Själv ska jag köpa ett dx10 kort när crysis kommer i höst


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem

Konstigt, bara 118 view på denna tråd... trodde la Crysis var populärt och att folk var ivriga i media från spelet. Där ser man^^


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem

Bergen i bakgrunden på den första bilden är riktigt snygga, man kan väl springa dit sen också har jag för mig, så det är inte bara något förrenderat skräp..


signatur

"I don't rock and roll, I BURN!"

Medlem
Skrivet av cribba:

Bergen i bakgrunden på den första bilden är riktigt snygga, man kan väl springa dit sen också har jag för mig, så det är inte bara något förrenderat skräp..

Japp det kan man

Lockande titel på tråden


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Ja vafan jag blev ju tvungen... var ju typ inga som tittade in här. Jag tipsade även FZ nu har dom lagt upp trailern på deras filarkiv och har det som nyheter, men jag fick fan inte något tipstack... :\
Bilderna glömde dom iallf


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem

asså.. med dom bilderna får man nästan ståfräs.. sjukt jävla snygga.. det spelet kommer bli en susce


signatur

"Hellre lite kattpiss i salongen är en kasspitt i kalsongen"!

Medlem
Skrivet av Laxen:

Konstigt, bara 118 view på denna tråd... trodde la Crysis var populärt och att folk var ivriga i media från spelet. Där ser man^^

Hur hade du tänkt man skulle veta att det var crysis då? Rubriken är ju "Klicka INTE här" eller ändrade du det efteråt?
Meningslösa rubriker går man ju förbi, som tex "Hjälp mig snabbt" eller liknande trådar som inte beskriver vad dom handlar om.

Fina bilder var det i alla fall.

Medlem

Jag ändrade den i efterhand, och om du vill veta så har antalet visningar ökat med 97%

Så det var ingen dum ide trots allt. nu e det endå skit samma då FZ lagt upp filmen,,,


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Inaktiv

buhuhu, inga tipstack till mig! tumma fjagzone!! buähh...

.....för helvete?

Vem av dessa är du, laxen? Btw, vill tacka den hemlige fotografen för bilden... antar att vi kan kalla det ett tipstack?


signatur

mr a of clan mr

Medlem

^-- wow, Sen när vart personliga påhopp coolt igen?

Medlem

Jag skulle chansa på att acron var till höger på bilden, men han vill lura oss att det var laxen. laxar simmar ju runt i vattnet.:P:P


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Inaktiv

Jag leker längst ut till höger i bild utmed några gungor, men det var ju nästan rätt iaf..

Antar att mitt syfte med inlägget inte riktigt gick fram, men det kan man inte alltid begära


signatur

mr a of clan mr

Medlem

Vad är ditt mål med att skriva sådär acron? Spelar det någon roll om jag ville ha ett tips tack eller inte? Tyckte du det var stötande eller kränkande? Och påhopp är bara onödigt då saken redan är upp klarat för länge sedan, Calle hade redan sett att det fanns en ny trailer på Crysis när jag postade tipset så det var inget mer med det.

Tack ni andra för att ni inte supportar den där barnrumpan

Ps, Färsk Trailer finns nu, med väldigt imponerande innehåll:
http://www.crysis-online.com/video_downloader.php?dir=/video/...

Bara vila ögonen på det där massiva stenraset


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Inaktiv

Laxen: Np, mr! Du får mer än gärna kalla mig barnrumpa, men så länge du formulerar dig som en 13-åring känner jag inte att jag behöver ta åt mig speciellt mycket


signatur

mr a of clan mr

Medlem

Ja, du är glad på ditt sätt. Det är väl tur det... och du tar ju åt dig, det är det som är det roliga i det hela. Mot mig kan du ju barnsla dig hur mycket du vill, men mitt tips är att du beter dig någorlunda moget när du pratar med andra på öppna forum, speciellt om du inte känner personen/personerna.
Och så kanske du skulle stanna ontop, forumet heter faktist Övriga spel och inte "person påhopp och barnsligheter"
Tror det finns mer passande forum för dig, kanske DESSA


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Inaktiv

Apropå barnrumpor & barnsligheter:

Skrivet av Laxen:

Ja vafan jag blev ju tvungen... var ju typ inga som tittade in här. Jag tipsade även FZ nu har dom lagt upp trailern på deras filarkiv och har det som nyheter, men jag fick fan inte något tipstack... :\
Bilderna glömde dom iallf

Skrivet av Laxen:

FFS INGET TIPSTACK :\

svin...

Skrivet av Laxen:

Spiken, varför inget tipstack?

Skrivet av Laxen:

För att jag typ kollar efter ny media från crysis hela tiden och det skulle kännas bra med ett tack någon gång...

Skrivet av Laxen:

Whatever, KazikluBey fick ju tipstack för hans "E for All ny konsumentmässa i LA" Andra gången dom lägger upp en nyhet som jag tipsade om utan att dom gav något tipstack så man undrar ju.

Tycker det är en självklarhet, jag kan försäkra dig om att det var tack vare mig som nyheten kom upp, skickade tipstacket igår nämligen.

Skrivet av Laxen:

okej, sry trodde du gick efter mitt tips... Tack för att jag fick en förklaring. Sen är det ganska otrevligt att bli kallad ostabil av vissa personer bara för att man vill ha ett tipstack.

Dessa sammanfattade det rätt bra:

Skrivet av Kaleid:

Tipstack...varför är det så viktigt?

Skrivet av Kyraal:

De kanske inte skrev nyheten tack vare ditt tips? Finns en chans att de såg filmen på annat håll själva (som du gjorde). Men om du nu är så desperat efter ett tack så kan du gå hjälpa en gammal tant över gatan, eller något annat som verkligen förtjänar ett tack..

Skrivet av Aresz:

men..tipstack är det så viktigt? jag har fått tack varje gång, måste vara för att jag helt enkelt är speciell o riktigt bäst!!!

hur gamla är ni? 8 år?

Skrivet av oRRen:

f.ö: Bry er inte om laxen, han/hon/det är ju inte stabil någonstans

Skrivet av Bravo:

Mm tror laxen har "torskat" så han blir en "lipsill" för han inte fick nå napp på tipset. *Varning för ironi*

Skrivet av bleak:

tack.


signatur

mr c of clan mr

Medlem

^-- haha gud, lärde du dig aldrig i skolan att man inte ska älta eller skylla ifrån sig även om man har rätt när det är skit saker?

OT: Måste säga att jag börjar bli mer och mer imponerad av gameplay i detta, kändes bara som ett stort tech demo men efter ha kollat på nya trailers så är dom verkligt imponerande på båda fronter O.o

Inaktiv
Skrivet av cato:

Apropå barnrumpor & barnsligheter:

Du är den som är barnslig!


signatur

Last.fm
nah, you're just curious George....like the monkey

Medlem
Skrivet av Laxen:

Vad är ditt mål med att skriva sådär acron? Spelar det någon roll om jag ville ha ett tips tack eller inte? Tyckte du det var stötande eller kränkande? Och påhopp är bara onödigt då saken redan är upp klarat för länge sedan, Calle hade redan sett att det fanns en ny trailer på Crysis när jag postade tipset så det var inget mer med det.

Tack ni andra för att ni inte supportar den där barnrumpan

Ps, Färsk Trailer finns nu, med väldigt imponerande innehåll:
http://www.crysis-online.com/video_downloader.php?dir=/video/...

Bara vila ögonen på det där massiva stenraset

Jag skulle kallat trailern för "7 sec Crysis Action"

Ero
Medlem

lär suga det där spelet... orka massa "fräna" effekter, man kanske orkar spela någon timme sen kommer man spy.

Det görs inga bra spel längre!


signatur

Varit medlem längre än dig.

Medlem

^-- I beg to differ, Gears of war.

Inaktiv

^--


signatur

mr a of clan mr

Medlem
Skrivet av Ero:

lär suga det där spelet... orka massa "fräna" effekter, man kanske orkar spela någon timme sen kommer man spy.

Det görs inga bra spel längre!

Nej detta kommer äga.


signatur

Ah, yes. 'Reapers.' The immortal race of sentient starships, allegedly waiting in dark space. We have dismissed that claim

Medlem

Han har tydligen inte sett tillräckligt ifrån spelet helt enkelt. Eller så har han bara en annorlunda spelsmak


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

1
Skriv svar