Spel 2007, pc exclusivt och annat

Medlem
Spel 2007, pc exclusivt och annat

Ni får ursäkta så hemskt mycket om dessa har varit uppe tidigare. Surfade sweclockers av något skäl och stötte på några trådar. Även en från gamespot som verkar vara lite av en årlig grej, minns att jag såg en sån tråd där med 1milj bilder förra året. Hur som helst, här är dom.

Värt att notera är att mythic wars liknar ett open-source lir i 2d som jag lirade me polarna i skolan jävla mycket. Kommer inte ihåg namnet nu, men det ser jävligt bekant ut.

PC exklusiva titlar

multiformat

och så trådarna jag snodde från.
1
2

Tycker det verkar jävligt najs, speciellt på RPG fronten, kul att det kommer så många som är lite oldschool också. Ser ut att bli kul så in i helvete iaf.
Värt att notera är far cry 2

edit: Kom nyss på vilket lir det var, Battle for Wesnoth! säg att det inte är likt Mythic wars


signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

Medlem

Tack för listan, har planerat att köpa APB nu.

Medlem
Skrivet av Xphome:

Tack för listan, har planerat att köpa APB nu.

AntiPiratByrån?:\


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem
Citat:

All Points Bulletin (APB) is an original MMOG for PC and 360 being developed in partnership with Webzen of Korea. A city based community game best described as cops?n?robbers online. Choose between playing the criminals or those out to catch the criminals; carry out or thwart opposed crimes and build up areas of the city you control, all with unprecedented levels of character and vehicle customisation.

http://www.apb.com/

EDIT:ändrade infon/tog bort smileys

Medlem

mäktig lista


signatur

"Publiken undanbedes från att kasta in bilder på knasiga katter, som kan distrahera spelarna."
- noaxark

Medlem

Tack!

Kommer bli ett bra år ^^

Medlem

Ja, det är en satans lång lista. Dock så är jag lite pessimistisk då listan jag såg förra året såg minst lika cool ut, kommer fan inte ihåg särskilt många superba titlar


signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

Inaktiv

Skitbra lista asså - Blir intresserad av alla strategi-spel!:)


signatur

Ihfmd

Inaktiv

Hoppas FZ kan hålla reda på alla dessa spel.


signatur

Last.fm
nah, you're just curious George....like the monkey

Medlem
Skrivet av sno0zer:

Dock så är jag lite pessimistisk då listan jag såg förra året såg minst lika cool ut, kommer fan inte ihåg särskilt många superba titlar

Sant. Men det finns ett gäng titlar som inte kommer att kunna bli dåliga, eller, hur dåliga de än blir är de fortfarande värda att skaffa. Spore, Dragon Age och Crysis är de jag är säkra på, resten vette fan. Ingen aning om hur många titlar som verkar häftiga, framför allt alla peka-klicka spel, som kommer bli färdiga och sen lanseras i Europa.

1
Skriv svar