Medlem
vissla i mafia?

hello

jag har visslat till mycket men vad har man sin vissling till

P.S:det står inte i options

hälp!!!!!:\

Inaktiv

man har det för att stoppa sånna där spårvagnar tror jag

Medlem
Medlem
Medlem

tack båda två jag kan prova

Inaktiv

va? kan amn åka taxi i mafia? wattefack?!1one

Medlem

Tror inte man kan åka Taxi om man inte kör något mod, ska se hur det går med CoLD mod, är själv med i CoLD teamet men vi hade problem med att det var för många skript som gjorde att spelet laggade.

Medlem
Youtube-proffs

Finns det många moddar till Mafia? vad gör dom som gör spelet bättre än vad det är?


signatur

Calle säger att jag är influencer

Medlem

Dom gör tex att man kan gå in i "husen" när man kör Freeride(med "husen" menar jag hus från uppdrag)

Medlem

Kan du vissla Tommy?


signatur

"Publiken undanbedes från att kasta in bilder på knasiga katter, som kan distrahera spelarna."
- noaxark

Medlem

man kan vissla

Medlem

vissla med knappen K som defult tror jag?


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

Sluta göra maffia trådar :(. Det gör ju bara suget efter en uppföljare ännu större.

Medlem

Jag vet, fan hade vart gaaanska så nice med en uppföljare till Mafia, ett av dom bästa spel jag spelat. Mafia 2 i Unreal Engine 3 motorn hade ju vart en dröm.

Edit: vart? vort? vorigt? vurigt? Shiiiet jag kan inte stava lol


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem
Skrivet av Laxen:

Jag vet, fan hade vart gaaanska så nice med en uppföljare till Mafia, ett av dom bästa spel jag spelat. Mafia 2 i Unreal Engine 3 motorn hade ju vart en dröm.

Edit: vart? vort? vorigt? vurigt? Shiiiet jag kan inte stava lol

Varit. Vart indikerar riktning

/Språkpolisen

Medlem

tack


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem

Som sagt, vart används i meningar som "Vart bor du".

Medlem

Mafia 2 kommer att komma men när vet jag inte

Medlem

stämmer...


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem
Skrivet av Famest:

Som sagt, vart används i meningar som "Vart bor du".

fel
"var bor du" heter det
vart indikerar att något är i rörelse
tex: "vart är du på väg?"

Medlem

haha lol Slampan bashar Famest, nu får jag väldigt blandade känslor


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

1
Skriv svar