Inaktiv
Missade spel?

Har inte spelat på länge, sista spelet var nog far cry. Men nu ligger en beställning på en ny dator, kommer nästa vecka. Vad har jag då missat för spel på sistone? Måste ta igen missad tid

Spel jag lirat för är tex quake 1-3, battlefield. Hmm är nog främst ute efter nån het fps eller ngt bilspel, några tips?

Medlem

Half-life 2?
Doom 3?
F.E.A.R?
Chronicles of Riddick?


signatur

<3

nj
Medlem

#Battlefield 2 och #Battlefield 2142 kan vara intressanta om du nu gillade det första BF.
#Dark Messiah of Might & Magic kanske är nått med för den delen om du gillar fantasyinriktade spel.
#Tom Clancy's Rainbow Six: Vegas kan vara nått med om du gillar mer taktiska FPS.
#Prey dök ju upp efter "några" års utvecklingstid här iår med.
Nu är det förvisso inget superspel, men ingen total flopp heller (imho), #Pariah är iaf värt de 29 kr som det just nu går att hitta för.

Inaktiv
Skrivet av nj:

#Tom Clancy's Rainbow Six: Vegas kan vara nått med om du gillar mer taktiska FPS.
.

Raven Shield menar du väll? Inget av dom nyare spelen med R6 eller GR theman har något som helst med taktik att göra, bara gömma sig bakom väggar och smattra med största vapnet man hittar.

Inaktiv

Beror på när du senast spelade det.. Du har missat ganska många nhl spel tyvär så dags att köpa nhl 07..


signatur

My way is better than yours :D

Medlem

Köp NHL 2003 så har du ungefär samma sak som 07.;)


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem
Skrivet av nj:

#Tom Clancy's Rainbow Six: Vegas kan vara nått med om du gillar mer taktiska FPS.
.

Ghost Recon Advanced Warfighter kan nog oxå vara ett bra taktiskt FPS.


signatur

"Hellre lite kattpiss i salongen är en kasspitt i kalsongen"!

Inaktiv
Skrivet av Fanster:

Ghost Recon Advanced Warfighter kan nog oxå vara ett bra taktiskt FPS.

Ghost Recon menar du väll? x]

Inaktiv

F.E.A.R och Hitman - Blodmoney får det nog bli först. Underbart det är med ny dator!

Medlem

Half-life 2
Doom 3
Far cry
OBLIVION!!!!
Mafia
Prey
Battlefield serien
Max payne 1 och 2
Sims 2
W40k Down of war
Hitman Bloodmoney
Metal gear solid 2: substance PC version *FÅR INTE MISSAS*
Soldier of fortune 1 och 2, suveräna köttiga spel...
Call of duty 1 och 2
GTA: San andreas, det är frihet det
Rainbow six: Vegas
F.e.a.r
Colin mcrae serien
Richad burns rally

Dessa spel är briljanta...


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Inaktiv
Skrivet av Zelaxe:

Köp NHL 2003 så har du ungefär samma sak som 07.;)

nä.. köp inte nhl 2k7 för det är som nhl 93


signatur

My way is better than yours :D

1
Skriv svar