POSTAL3 In Development.:)

Medlem
POSTAL3 In Development.:)

[http://www.gopostal.com/newsletter/05/December/postalbullets....]

hehe coolt:P Moraltanter lär ju få skrämmselhicka. nån som har yttligare information? Lätt att jag ska spela det. bara för att det är postal. spelet lär ju ha fått en popularitets-boost iom att postal2 blev ju görbjudet att sälja. folk kanske ser det i butik"åhh där är POSTAL, det var förbjudet för ett års sen" vilken smart marknadsföring:P:). förbjuder man det så vill folket ha det ännu mer:)


signatur

-=Half-Life=-
-=TFC=-

Medlem

bah, inget roligt spel

Medlem

jo spelet(POSTAL2) innehåller humor, som verkligen är en bristvara i spel som släpptes efter milleniumskiftet.


signatur

-=Half-Life=-
-=TFC=-

Medlem

Jodå, detta lär nog reta gallfeber på världens alla moralens väktare. Jag gillade personligen inte Postal 2. Det hade visserligen en hel del sjuk humor som jag kunde uppskatta men det kändes helt enkelt stelt och tråkigt att spela. Det är dock härligt när folk, som de på Running With Scissors till exempel, gör det de vill och fullständigt skiter i vad folk tycker. Samtidigt känns det kanske lite onödigt att ge spelmotståndare ännu ett exempel att använda sig av i sitt korståg, speciellt nu när spelindustrin redan har ögonen på sig.

Medlem

iof så är det ganska skoj hur folk som inte spelar reagerar på sånna spel ^^

Medlem

Utmärkt. Låt oss hoppas på en uppföljare som fortsätter pissa på förbudsivrarna.
Längtar redan, undra om Gary Coleman skall vara med?

Medlem

underbart! gillar Postal2, och 3àn blir nog cannon.
och att det gör att moral tanterna går i taket, ja, det är en helt otroligt härlig bonus


signatur

R.I.P The_maxx

nj
Medlem

Ingen fara, inom en nära framtid kommer allas vår hjälte Jack Thompson och räddar oss från detta hemska spel som kommer förvandla alla ungdomar till hjärntvättade mördarmaskiner!

Obs, detta inlägg har serverats med en gigantisk portion sarkasm

Medlem

Man får väll hoppas det blir lika bra eller bättre än 2an med den konstiga humorn dom har i spelet.

Medlem

Postal spelen är kassa, är väl endast pga alla moraltanter som nån överhuvudtaget köper spelen. För nån spelupplevelse är det inte alls.


signatur

I can't even tell you at the moment, what at the moment means....even momentarily.

Medlem
Skrivet av Rissan:

Postal spelen är kassa, är väl endast pga alla moraltanter som nån överhuvudtaget köper spelen. För nån spelupplevelse är det inte alls.

Nej först spelar folk spelet och det blir populärt o sebt kommer moralkärringarna. de är ju lättare att gå till attack mot ett populärt spel än ett spel som bara hardcore gamers känner till. så görst kom nog populariteten sen kom moralkärringarna8).


signatur

-=Half-Life=-
-=TFC=-

Medlem

Postal 2 var kul, 3an blir nog bra


signatur

Windows 10 pro - Asus B550 Strix Gaming F - AMD Ryzen 3700X - Nvidia GTX970 - 16GB DDR4 3600mhz - WD Blue SN550 1TB SSD

Medlem
Skrivet av Rissan:

Postal spelen är kassa, är väl endast pga alla moraltanter som nån överhuvudtaget köper spelen. För nån spelupplevelse är det inte alls.


signatur

"Valve är ett sånt där mys företag man vill ge sitt hus, bankkonto, och flickvän till..." - tubez

Medlem

Jag har aldrig någonsin skrattat så mycket när jag har spelat något spel som när jag spelade Postal 2 i hela mitt liv.

Så äckligt mycket man garvade och speciellt då man visade det för sina polare speciellt då jag visade dom att man kunde pissa i spelet

Medlem

Fyfan vad bra..

Medlem

POSTAL påminner lite om Duke Nukem 3D. bägge spelen har humor iaf. fast Duke sopar ju mattan med "the POSTAl dude":) Duke FTW!!8)


signatur

-=Half-Life=-
-=TFC=-

Medlem
Youtube-proffs

Fan va nice! Ja detta ser jag verkligen fram emot!


signatur

Calle säger att jag är influencer

Medlem

Läste om detta i kanske Augusti. Stog att det skulle komma till 360 med live funktioner. Det gillar jag.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

Postal 2 var kul i några minuter sen var allting samma.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Postal2 var ett relativt underhållande spel, men inget jag fäste större vikt vid.

Kommer väl testa 3an iaf, så får vi se hur det blir


signatur

Vila i frid, Mikael "The_Maxx" Löfgren
Tack för den tid du var med oss, även om den var alltför kort

Medlem

Vi får hoppas att det kommer till Sverige bara.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Youtube-proffs

Om de inte kommer till Sverige så får man flytta utomlands


signatur

Calle säger att jag är influencer

Medlem

Postal 2 är för överdrivet för att vara roligt. Buggigt? Ja värre än True Crime. Hoppas inte att Postal 3 är lika buggigt eller töntigt överdrivet. Återstår att se!!


signatur

No blood. No sticky, hot, messy, awful blood; no blood at all. Why hadn't I thought of that? No blood. What a beautiful idea!

Medlem

Töntigt kul tycker jag, det är den sjuka humorn som gör att jag gillar spelet, inte våldet. Så värst buggitgt tycker jag inte att Postal2 är, vad tänkte du på då?


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

1
Skriv svar