Inaktiv
PES 6 hjälp

Har nyligen laddat hem Pro Evolution Soccer 6 till PC, mest för att kunna lira över nätet med en polare... trodde att det skulle vara väldigt lätt att fixa, men icke sa nicke...

Någon som vet hur man går till väga för att "registrera"/whatever, för att kunna lira över nätet?

/Tacksam för svar.

Inaktiv
nj
Medlem

Laddat ner? Låter som att du behöver köpa spelet.

Inaktiv

Jag äger spelet till Ps2 och skall köpa det även till 360 i mellandagarna.

Medlem
Skrivet av xfilipx:

Jag äger spelet till Ps2 och skall köpa det även till 360 i mellandagarna.

so? stick!


signatur

"Publiken undanbedes från att kasta in bilder på knasiga katter, som kan distrahera spelarna."
- noaxark

Medlem
Skrivet av xfilipx:

Jag äger spelet till Ps2 och skall köpa det även till 360 i mellandagarna.

Men du har fortfarande laddat ner det till Pc inte köpt det.

Medlem

så nu har du det till PS2, PC och Xbox.. :O... cooolt.. *not*.. vaför har samma spel på olika konsoler, och på data ?.. fattar inte varför...


signatur

"Hellre lite kattpiss i salongen är en kasspitt i kalsongen"!

Inaktiv

Du ska köpa det.
Onödigt att ha den till ps2, pch och xbox , iförsej tror jag inte att du har alla dom , du sa bara det för att komma undan men nej!
olagligt och olagligt..

det gör sig ingen skillnad att du har det till 360 och ps2 du har ändå laddat hem det!


signatur

My way is better than yours :D

Inaktiv

Är du pantad eller? Du behöver ju registrera (Fuck, kan inte stava skiten) för att kunna spela online. Antigen så spelar du på ditt fina 360 eller så köper du spelet till datorn. omgomgomg


signatur

Dr. SkruMp <3 #komsi

Medlem

Varför köpa det till 360 om du har det till ps2? 360 versionen är vad jag läst kraftigt nerbantad.

Sen förändrar det ingenting att du har det på konsol, du har fortfarande laddat ner det olagligt till datorn.


signatur

I can't even tell you at the moment, what at the moment means....even momentarily.

Inaktiv

Okej du kanske har det till ps2 MEN om du ska ha så ska du KÖPA spelet INTE ladda hem spelet

Ha laddat hem spelet pc men har inte köpt det till ps2: 100 % olagligt
Ha laddat hem spelet till pc och har köpt det till ps2: 100% olagligt..


signatur

My way is better than yours :D

1
Skriv svar