Bra Anime spel till pc eller konsoll!

Inaktiv
Bra Anime spel till pc eller konsoll!

Go kväll! Jag undrar bara om någon råkar veta om det finns något roligt/bra Anime liknande spel till Pc eller till någon konsoll? (utom ps2)

Medlem

Naruto Fighting spelen till Gamecube är rätt skojjigt.
http://www.gamespot.com/gamecube/action/narutogekitouninjatai...

Finns 4 stcken, men det jag länkar till är 3:an det är det enda jag har spelat. Tror att det var trean iaf


signatur

[size="15"]Ugh!?[/size]

Ett bra? Finns väl inga, förutom Jump Superstars till DS då.

Ett som inte är anime, men starkt inspirerat av det däremot, är Shogo: MAD från Monolith. Sent 90-tal, underbart FPS Ge mig en uppföljare till det hellre än ett nytt FEAR tack!

Medlem

Knights of Xentar!


signatur

1: Intel Xeon W3680 @ 3.3Ghz - 48Gb DDR3 - GTX970 4Gb

nj
Medlem

Robotech: Invasion samt Robotech: Battlecry som båda finns till flera olika konsoller ska väl vara hyfsade enligt de recensioner jag kan minnas att jag småsneglat i.
Oni är väl rätt manga/anime-inspirerat om inte annat.

Medlem

Another Century Episode 1 och 2 om man gillar mechs i alla dess former, ett rätt mysigt spel. Robotech, Gundam you name it

Finns bara på japanska men, Wikipedia ger en ganska bra förklaring till menyer osv så. Krävs att du har en moddad PS2 också.

http://en.wikipedia.org/wiki/Another_Century's_Episode

FZ tycker inte om ' i länkar :/


signatur

"I don't rock and roll, I BURN!"

Inaktiv

Tackar tackar för alla olika förslag, ska titta på dem lite senare ikväll.

Medlem

En del av Naruto spelen till Ps2 och gamecube finns ju som nån tidigare skrev i NTSC version(dubbade röster :(.
InitialD special stage till PS2 är rätt kul också. Som i anime serien så handlar det om att drifta ner för bergsvägarna och piska upp sin motståndare.
Finn väl en hel del Bleach spel också varav de nya till Nintendo Wii verkar inte släppas i EU som de ser ut nu iallafall :(.
Robotech spelen har också fått bra kritik fast spelen har väl några år på nacken nu antar ja, så vet inte hur de står sig idag.


signatur

"It aint about power, it's about balance!" InitialD

Inaktiv

Private Nurse till pc tyckte jag var riktigt vackert och skönt.


signatur

- Jag Står Ensam Med Ett Rostigt Järnrör Omgiven Av Dysterhet I Ett Vitt Tyst Helvete -

Medlem

Guilty gear finns på PC, anime fighting spel. Borde intressera herren.

Inaktiv

yes! Guilty Gear ja, har haft mina ögon på det ett tag nu. Hade en kille i klassen som var helt galen i det spelet och vad hette det där andra...erm...nått annat 2d fighting till psp
Ska nog ta o inskaffa Guilty Gear till psp imorgon nu när man nött klart Tekken

darkstalkers chronicles hette det andra ja

1
Skriv svar