Nya Stalkerbilder

Medlem
Nya Stalkerbilder

Hittade precis nya bilder från Stalker, check em' out:
http://www.stalker-game.se/pic02-00.php

Medlem

Mycker bra bilder... Tack för länken


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Inaktiv

hahaha.
Jag undrar vad du har skrivit som redigerat din post 3 ggr på så kort tid, eller bara stavfel?

Väldigt sköna bilder må jag säga

Medlem

Inga problem
Personligen så har jag suttit och kollat på bilderna hela lunchen ...och längtat efter spelet. Ärligt talat så har jag nog aldrig längtat & väntat så här länge efter något spel förut. Vi får hoppas att multiplayerdemon kommer i december så blir det ju som en tidig julklapp

Medlem

Alltså, jag gjorde fel 2 ggr när jag skulle ha dit den där smilyn, därför blev det så

Aa ett demo vore inte helt fel...


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem

det ända som jag gillar med det här spelet nu är miljöerna.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Laxen:

Alltså, jag gjorde fel 2 ggr när jag skulle ha dit den där smilyn, därför blev det så

Aa ett demo vore inte helt fel...

Ett multiplayerdemo kommer dec/jan någon gång, jag längtar redan som en galning. Det verkar som att det stora pr-hjulet har börjat rulla igen!?

Gamespot har postat nya intervjuer & en film, stalker-game.se har också en ny film om man är vip-medlem där...Antar att de filmerna kommer läggas upp för allmänheten inom kort.

Medlem

Med alla andra spel som kommer så vet jag inte om detta kommer slå konkurrensen. Finns spel som kommer vara mycket snyggare än detta.

Dock är inte grafiken allt, själva känslan och storyn har mycket tyngd oxå!


signatur

På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en sådan.

Medlem
Skrivet av skauninG:

Med alla andra spel som kommer så vet jag inte om detta kommer slå konkurrensen. Finns spel som kommer vara mycket snyggare än detta.

Dock är inte grafiken allt, själva känslan och storyn har mycket tyngd oxå!

Precis! Man får inte glömma bort att Stalker antagligen? kommer ha en bra story, deras "A-life" ska vara helt unikt och att det utspelar sig på ett riktigt ställe. På pappret ser det iallafall riktigt mysigt ut, tycker jag.

Medlem

riversswe Är du säker? kommer det verkligen ett mpdemo nu dec/jan?

Vore såå najs isf


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem
Skrivet av Laxen:

riversswe Är du säker? kommer det verkligen ett mpdemo nu dec/jan?

Vore såå najs isf

Hehe...japp, jag är riktigt säker på det faktiskt! Om du inte tror mig så får du väl gå och fråga på http://www.stalker-game.se Dom har ganska bra koll där borta!

Medlem

http://www.stalker-game.se/pic02-00.php
37 nya bilder från spelet!
(sorry om detta räknas som dubbelpost?)

Medlem

Det var ju precis samma länk som du postade tidigare.

Medlem

ASG!!! bra bilder:up:


signatur

-=Half-Life=-
-=TFC=-

Medlem
Skrivet av asker:

Det var ju precis samma länk som du postade tidigare.

Ja!? ...Men dom har uppdaterat den med fler bilder nu juh!

Medlem

Det finns en ny in-game film på den svenska stalkersidan, samt en ny trailer kallad "Man made Hell" i forumet. Ta en titt

EDIT:
Kanske ska tillägga att filmerna EJ ligger i filarkivet. Denna ena filmen finns länkad i forumet i någon av de senaste trådarna, medans den andra ligger på sidan som heter: StalkerTV

1
Skriv svar