Färska CRYSIS Bilder! *Geforce 8*

Medlem
Färska CRYSIS Bilder! *Geforce 8*

Halloj, Jag har putsat ytterligare på bilderna jag tog här om dagen.

8)
Hoppas du gillar dom...

Vill även tillägga att den här videon är en av dom bästa jag sett till Crysis;

http://www.crysis-online.com/video_downloader.php?dir=/video/...

:heart:


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem

Sjukt... Snart ser man fan inte skillnad på spel o film.. Trodde man inte när man satt o lirade Bulder Dash på sin C64.

Visst sa man likadant när Far Cry kom..
Oki, visst är det inte helt realistiskt. Men va fan.. Om 5-10 år? Kan inte enns tänka mig hur spelen kommer se ut.

Medlem

Hmm, det är lite mysko det där spelet imo. På vissa bilder ser det fantastiskt ut, men på andra ser det dåligt ut.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem
Skrivet av Dumlen:

Hmm, det är lite mysko det där spelet imo. På vissa bilder ser det fantastiskt ut, men på andra ser det dåligt ut.

jag håller med dig till viss del, men ibland så är det nog hur bilden är tagen (alla screens blir ju inte perfekt)


signatur

Bengebolle

Medlem
Skrivet av rbnlenin:
Skrivet av Dumlen:

Hmm, det är lite mysko det där spelet imo. På vissa bilder ser det fantastiskt ut, men på andra ser det dåligt ut.

jag håller med dig till viss del, men ibland så är det nog hur bilden är tagen (alla screens blir ju inte perfekt)

Håller helt och hållet med er. Men jag ser framimot spelet.
Man kommer nog att tro att man är inne i en film med den grafiken det kommer att bli

Medlem

Ni har så rätt herr fillifjonk, vissa screens blir kassa beroende på om de är tagna från en trailer, eller med låga inställningar. Vissa bilder är ju även tagna i beta stadium.

Jag har ännu inte stött på några riktigt bra bilder från Crysis. Dom senaste är ju lite bättre. Ska man kolla in Crysis så är det demonstrationer och trailers från spelet som gäller...


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem

signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem

creds till dig!


signatur

Bengebolle

Medlem

Tackar och bockar, och tack gud för att photoshop finns


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem

Åh helvete! Får ju nästan utlösning bara att titta på spelfilmen.


signatur

//* Det finns inga Minor för Svärdet *\\

Medlem

Man tackar och bockar för bilderna Laxen!

Medlem

imponerande bilder, om spelet blir imponerande är dock en annan femma.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Youtube-proffs

Gah..

Been there, Gears of war that.


signatur

Calle säger att jag är influencer

Medlem

Gears of war, varför säger du så? är inte det TPS? lång ifrån samma sak väl?
Ajja Crysis kommer rocka vad du än säger polish...

Dessutom är crysis helt nytt i sitt fall, du har inte vart där och gjort det.

Skrivet av Molotov:

om spelet blir imponerande är dock en annan femma.

Tvivlar du på det Molotov?


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem

sjukt snyggt spel... men det är oxå en del av problemet. gahh!! :evil: måste köpa nytt graffekort


signatur

På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en sådan.

Youtube-proffs
Skrivet av Laxen:

Gears of war, varför säger du så? är inte det TPS? lång ifrån samma sak väl?
Ajja Crysis kommer rocka vad du än säger polish...

Dessutom är crysis helt nytt i sitt fall, du har inte vart där och gjort det.

Skrivet av Molotov:

om spelet blir imponerande är dock en annan femma.

Tvivlar du på det Molotov?

Menar grafiken när jag gjorde mitt uttalande.


signatur

Calle säger att jag är influencer

Medlem

Aah, så du menar att Gears of war ha samma grafik och interaktiva och stora/öppna miljöer som Crysis? Då är du ju dum...

Det ät stor skillnad på Unreal engine 3.0 och Cryengine2.


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem

Som ni kanske kan se


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem
Skrivet av Laxen:

Gears of war, varför säger du så? är inte det TPS? lång ifrån samma sak väl?
Ajja Crysis kommer rocka vad du än säger polish...

Dessutom är crysis helt nytt i sitt fall, du har inte vart där och gjort det.

Skrivet av Molotov:

om spelet blir imponerande är dock en annan femma.

Tvivlar du på det Molotov?

nej jag tror ingenting faktiskt, spelet ser roligt ut när man sett bilder att köra en lastbil in i ett hus osv men man vet ju inte hur själva spelet blir.
gillade dock Farcry så det är ju stor risk man gillar det här, dock börjar jag bli lite less på PC som spelplattform med att uppdatera för flera 1000 osv så man får se.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Crysis är en av anledningarna till att ett 8800GTX trillar ner i brevlådan om nå veckor. Älskade Farcry, ganska säker på att jag kommer älska Crysis

Medlem
Skrivet av ThePinhead:

Crysis är en av anledningarna till att ett 8800GTX trillar ner i brevlådan om nå veckor. Älskade Farcry, ganska säker på att jag kommer älska Crysis

väl talat, men orkar är det verkligen värt att köpa ett 8800gtx för, det räcker väl med gts?


signatur

Bengebolle

Youtube-proffs
Skrivet av Laxen:

Aah, så du menar att Gears of war ha samma grafik och interaktiva och stora/öppna miljöer som Crysis? Då är du ju dum...

Det ät stor skillnad på Unreal engine 3.0 och Cryengine2.

Tycker grafiken är grymt lik GoW.. om inte ens samma. GoW har kanske inte så stora miljöer men det händer ändå jäävligt mycket på samma gång i GoW utan lagg, de kan säkert expandera banorna jättestort.

Du har inte spelat crysis så du kommer ju inte veta hur det kommer flyta, du förstorar detta spelet väldigt mycket utan att ha spelat det, jag tycker det ser lite lamt ut. Man kan inte bara gå efter grafiken heller.

GoW kanske inte har världens bästa story men det kicks ass ändå pga online läget och ett skönt spelsätt.

Fan, crysis kanske har fet grafik, men vem vet, det är mycket som kan gå fel när man arbetar mkt med grafiken..

Kalla mig inte dum en gång till.


signatur

Calle säger att jag är influencer

Medlem

Håller med Polish till den delen att man inte ska säga för mycket om ett spel innan det släpps. Finns mycket som alltid kan gå fel. Vem vet, det kanska inte blir mer än ett "Far cry" deluxe typ. En sak värd att nämna är att GOW inte är gjort för stora områden, eftersom striderna ska vara täta och explosiva.

Sen är det också jäkligt lågt med personangrepp bara för att han saknar samma åsikter som dig. Det som ser grymt ut för dig är hemskt i en annans ögon.


signatur

Videomupp

Youtube-proffs
Skrivet av WildThing:

Håller med Polish till den delen att man inte ska säga för mycket om ett spel innan det släpps. Finns mycket som alltid kan gå fel. Vem vet, det kanska inte blir mer än ett "Far cry" deluxe typ. En sak värd att nämna är att GOW inte är gjort för stora områden, eftersom striderna ska vara täta och explosiva.

Sen är det också jäkligt lågt med personangrepp bara för att han saknar samma åsikter som dig. Det som ser grymt ut för dig är hemskt i en annans ögon.

Word.

btw laxen, jag gillade den filmen när man fick se när dom sköt ner träd och sånt, sjyssta framedrops.


signatur

Calle säger att jag är influencer

Medlem

crysis!!!! när jag hör det namnet fylls jag av en bitterljuv känsla. fan vad snyggt det är, men på andra sidan vet jag ju att spelet kommer att göra sig skyldig till våldtäkt på många datorer.


signatur

-=Half-Life=-
-=TFC=-

Medlem

Mm lär nog slå stort det här spelet hoppas värkligen det blir bra känsla i spelet när man väll är på plats och inte tittar på filmerna

Medlem

sååå... jääävla läääckert.. jag vet vad jag ska önska mig i julklapp.. nytt graffekort =). och sen CRYSIS (L)


signatur

"Hellre lite kattpiss i salongen är en kasspitt i kalsongen"!

Medlem

FPS drop \o/


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Crysis får Gears of War att likna... Föregångaren till Doom!

My god!

(Och snälla, så viktigt är det inte att ni behöver kalla varandra dumma osv.)

Inaktiv

Helt sjukt snygg graff allså!Undra ja om 8800GTX kommer att räcka för att få igång det där monsterspelet kommer sluka upp lite mer cash än så där!läste lite på system requirements på spelet!kräver minst en 3800+duelcore sammt 2 gig ram och ett grafik kort men dx10!Windows vista med dx10 möjligheter etc etc!!så lär jue gå på några tusen på att kunna spela det!!jag säger det äre värt!Fast är lite smartare att vänta tills ps3 kommer crysis lär finnas där oxså och då slipper man ju bekymra sig om spelet kommer funka trots det att man uppgraderat!


signatur

Klipp dig!Skaffa ett jobb!Och lär dig svenska för fan!

12
Skriv svar