Medlem
Sam n Max

Vill bara veta om det är nån som har provat det nyaste Sam n Max spelet och om det var nåt att ha.

Ska enligt vad jag har läst vara uppdelat i episoder och kommer kosta 70-80:-/episod.
Är det fortsättning följer när man har spelat ut första episoden eller är det fristående episoder?

Jaja, ni som har spelat det får gärna skriva ner era tankar.
Har spelet en promille av den spelglädje som originalet hade när det begav sig så är det ett givet köp.


signatur

Insert funny qoute here

Medlem

Hmm, ja om du nu gillade humorn från orginalet och föredrar problemlösning av det lättare slaget så kommer du utan tvekan att gilla det nya Sam & Max. Vet inte riktigt hur dom har tänkt sig med episoderna faktiskt, nu var "Culture Shock" en fristående episod som jag uppfattat det men det kanske kommer senare episoder som kommer att fortsätta i flera episoder som följer. Men som sagt, problemlösningen är väl nog i lättaste laget för jag körde inte fast en enda gång och uppskattningsvis tog väl episoden runt 2 timmar att köra igenom.

Fick ett trots allt ett bra första intryck av det nya Sam & Max och kommer utan tvekan att spela igenom nästa episod så fort den släpps.

1
Skriv svar