nytt online mafia rollspel

Inaktiv
nytt online mafia rollspel

joina min kompis mafia rollspel

http://www.quitlife.web.surftown.se/

Youtube-proffs

FEETA SCRENSHOTS!!!111


signatur

Calle säger att jag är influencer

Inaktiv

svart text på mörkgrå bakgrund O_o

screenshotsen var väldigt intetsägande för dom var för små också.. tror inte jag orkar testa riktigt


signatur

Give me death or give me rain - I feel so numb, better give me pain.

Medlem

Tror inte det är screenshots.


signatur

Ah, yes. 'Reapers.' The immortal race of sentient starships, allegedly waiting in dark space. We have dismissed that claim

Medlem

Er is momenteel iemand aan het DdoSsen (valt de server aan!), of de load word erg hoog!

Inaktiv

Bra att sakerna stod på svenska på dom ställena jag kollade på också.
Var samma sak med nåt annat medeltida sånt där som en kompis tipsade mig om ikväll..alla regler stod på nå konstigt språk så jag brydde mig inte ens om det.


signatur

When people write "plz" just because its shorter then "please", I write "no" because its shorter then yes.

Medlem

ja alltså, screenshotsen var ju väldigt bra och visande iallafall...

Medlem

Inloggen | Registreren | Wachtwoord Vergeten?
Deze site is bedoeld voor internet explorer als je inlogt in firefox of andere browsers kunnen sommige dingen niet werken.

Jee
Medlem

Igentligen borde man göra så att man måste ha skrivit ett visst antal inlägg innan man får skriva en egen tråd eller skicka länkar.


signatur

Eller inte?

Youtube-proffs
Skrivet av Jee:

Igentligen borde man göra så att man måste ha skrivit ett visst antal inlägg innan man får skriva en egen tråd eller skicka länkar.

Det ryktades om en forumtråd som enbart var till för att mogna till och värma upp nya använade. Som en boot camp.

Tråd Bootcamp.

Man skriver en tråd, så kommer det massa folk och klagar på tråden, så gör man det sisådär 40 gånger, tills man fattar


signatur

Calle säger att jag är influencer

Vila i frid

Flyttad.


signatur

"Örnar kan kanske sväva högt, men vesslor blir inte insugna i jetmotorer."
Mikael 'the_maxx' Löfgren - FZ

1
Skriv svar