Inaktiv
turok

hej sopm ni vet kommer det att komma ett nytt turok spel som bara heter TUROK och på gamereactor har dom lite bilder på spelet och där står det att det kommer att komma till pc.

MEN på gamingeye och nordicgamers står det ps3 och xbox360 ......

jag undrar om det ska komma till PC eller inte?

nj
Medlem

IGN har ett kommande Turok-spel listat för alla nya spelkonsoller samt PC, dock med den här lilla infon om man läser på någon av dem;

Citat:

The game has been announced for multiple console and handheld game platforms, including next-generation game systems. (*No specific game systems have been announced, but it is expected that this system will be one of those included in the release of the the next Turok.)

Så det är bara att vänta och se vilka plattformar det släpps till.

Inaktiv

nu har jag fått reda på att TUROK bara kommer XBOX 360 så ni som trodde att det skulle komma tex PC säger jag bara TYVÄR! jag sörjer med er!

Medlem

Kan nog komma till PC också lite senare.


signatur

Windows 10 pro - Asus B550 Strix Gaming F - AMD Ryzen 3700X - Nvidia GTX970 - 16GB DDR4 3600mhz - WD Blue SN550 1TB SSD

Medlem

hehe sörjer ?
finns det nåt Turok spel som är bra ?
inget av dom jag lirat iaf

Medlem

1:an var awesome, grafiken... ohhh

Medlem

är Turok spelet baserat på unreal tournument 2007 motorn??


signatur

-=Half-Life=-
-=TFC=-

Medlem
Skrivet av Wilcore:

är Turok spelet baserat på unreal tournument 2007 motorn??

Ja.


signatur

<3

Medlem

bra!!


signatur

-=Half-Life=-
-=TFC=-

Medlem
Skrivet av Wilcore:

är Turok spelet baserat på unreal tournument 2007 motorn??

LoL varje jävla spel till 360 kommer använda den motorn känns det som.. värdelöst


signatur

AMD Dualcore +4400, 3GB Kingston, MSI 8800GT, 350GB WD, Windows XP

Medlem
Skrivet av Bill:
Skrivet av Wilcore:

är Turok spelet baserat på unreal tournument 2007 motorn??

LoL varje jävla spel till 360 kommer använda den motorn känns det som.. värdelöst

Troligtvis då den är riktigt kraftfull. Värdelöst skulle jag inte säga, titta bara på GoW; så snyggt. ^^

Medlem

Kommer ihåg man spelade nått Turok spel för läääääääänge sedan.. dödade nåra gula dinosarier med svarta ränder eller vad det va

Hur som helst så kan detta bli rätt kul att spela..


signatur

På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en sådan.

Medlem

Har kollat på bilderna, ser snyggt och kul ut


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem

Turok till N64 är det bästa. Gillar vapnen i det spelet.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Night Hawk:

Turok till N64 är det bästa. Gillar vapnen i det spelet.

agreed!


signatur

-=Half-Life=-
-=TFC=-

Inaktiv

håller med som fan, Turok till N64 var riktigt riktigt bra måste jag säga..


signatur

SinnicaHax.se presenting Controversy, signed on Conspiracy Ltd. - Release Summer 2009.

1
Skriv svar