The Darkness gameplay video

Medlem
The Darkness gameplay video

Ville bara tips om en video på [http://www.gametrailers.com] från spelet The Darkness, visar massor med skön gameplay. Blir nog grymt bra det där :).

Varsågod <--klick för att streama

Edit: Direkt länkar, höger klicka och spara för att ladda ner.

Klick (Quicktime)
Klick (WMV)

Kommentarer?


signatur

<3

Medlem

Ja, vet inte riktigt vad jag ska säga. Lade märket till en del negativa saker.

För det första tyckte jag att det kändes alldeles för stelt, speciellt hur han rörde sig och när han använde sig av sina "attacker" (bl.a. pistolerna, användandet av "tentaklerna" och ålandet med demonen).

AI:n... aj. Tyckte AI:n betedde sig som ett gäng pårökta kostymnissar. De gjorde ju ingenting. Han kröp upp till dem med några centimeters avstånd och de bara stod där.

Verkade buggigt också, t.ex. stod AI:n inne i polisbilarna. Det kan jag dock ha överseende med då spelet inte är färdigutvecklat ännu.

Förutom de sakerna jag påpekade tycker jag spelet verkar jäkligt intressant. Gillar verkligen konceptet. Som sagt, det är i ett tidigt stadium så vi får väl hoppas att Starbreeze löser det.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

Ja, spelet är iofs. långt ifrån färdigt, så du får gärna sitta o recensera


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

"not for public display"

det syns att spelet är i alpha. Kul att man för köra som demon istället för att köra mot demoner


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Kommer det till PC? Kontrollen på XB360 och PS3 suger ju.


signatur

Windows 10 pro - Asus B550 Strix Gaming F - AMD Ryzen 3700X - Nvidia GTX970 - 16GB DDR4 3600mhz - WD Blue SN550 1TB SSD

1
Skriv svar