Sony tycker att Wii och 360 är för dyr

Medlem
Sony tycker att Wii och 360 är för dyr

Ska dom säga. Deras jävla konsoll kostar 6000

http://www.gamesindustry.biz/content_page.php?aid=20299


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Aha... så PS3 är då inte inriktiad på en smal publik med dess pris då? Bra att veta... sen lite whine om att man måste köpa saker till Wii så den blir dyrare då egentligen, måste man inte det till PS3 också eller vad? Följer det med fler än en handkontroll och spel? Nää... jävla bullshit ~~


signatur

osv.

Medlem

Idioter. Kort sagt.

Medlem

Man får inte ens med komponent-kablar med PS3. Inget HD "out of the box".


signatur

Windows 10 pro - Asus B550 Strix Gaming F - AMD Ryzen 3700X - Nvidia GTX970 - 16GB DDR4 3600mhz - WD Blue SN550 1TB SSD

Medlem

Sony har gjort en hel del riktigt underliga uttalanden. Man skulle nästan kunna tro att de medvetet vill reta upp folk.

Medlem

Hahaha för dyr vilket skämt Sony.


signatur

Ah, yes. 'Reapers.' The immortal race of sentient starships, allegedly waiting in dark space. We have dismissed that claim

Medlem

hehe jo, det är nog så att sony har lite storhets vansinne efter deras otroliga succe´med ps 2 som fortfarande säljer bra,
nästan så man hoppas att ps3 blir en flopp. fast bara nästan för man gillar ps konsolerna...

Inaktiv

De kanske tkr att X360 Wii är för dyra jämfört med deras prestanda.


signatur

Förlåt för mitt beteende.
Jag är en lugn kille med ett hett temperament.

Medlem

PS3 är endast prisvärd för dem med HDTV (helst 1080p) som vill ha en Bluerayspelare.


signatur

Windows 10 pro - Asus B550 Strix Gaming F - AMD Ryzen 3700X - Nvidia GTX970 - 16GB DDR4 3600mhz - WD Blue SN550 1TB SSD

Medlem

1080p kan man ha med xbox360 så det är inget att skryta med längre.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Man kan se det på helt olika sätt. Jag tycker att PS3 är billig om man tänker på vad som finns inuti konsollen. Hade gärna haft det i min dator.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

Det är en stor konspiration, det finns inget Playstation 3. Det finns inget Sony

Inaktiv

Då kan jag säga så här: det finns ingen hjärna inom Mysli. Det finns ingen Mysli:D


signatur

Förlåt för mitt beteende.
Jag är en lugn kille med ett hett temperament.

nj
Medlem

Ctrl+Alt+Del har en rätt intressant vinkel på vad Sony håller på med när det gäller PS3, kan det ligga någon sanning bakom det hela kanske?

Medlem

Ja, de har nog nått punkten där de klappar sig själv på axeln.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Kommer inte att köpa en Playsation 3, Xbox har bättre spel och en skönare kontroll. Playstation är för dyr. Hur fan tänkte Sony när dom bestämde sig. Nej 6000:- är på tok för dyrt. En 360 kostar bara 3100:-


signatur

No blood. No sticky, hot, messy, awful blood; no blood at all. Why hadn't I thought of that? No blood. What a beautiful idea!

Medlem

Sanakka änte skiiiit! ps3'an är fett dyr i jämförelse...


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Inaktiv

Tycker faktiskt med att dom e dyra det är därför man väntar till ps3


signatur

My way is better than yours :D

Medlem

Zampa, snällaaaa yttra dig inte, jag blir sååå sugen på att säga stygga saker :D. Du vet väl att Ps3 är ca 3000 kronor dyrare än 360 och den har ändå inte så mycket bättre prestanda(bortsett från typ Blu-ray och cell-kortsaken)

1
Skriv svar