xbox sicken skit

Medlem
xbox sicken skit

först kom playstation 2 och hade usb så man kunde koppla in tangent bord och mus, sen kom xbox, hade den usb? nooope,
sen kom xbox 360 och hade usb, oj grattis va snabba dom är, nu kommer nintendo Wii och har usb och webläsare, har xbox 360 webläsare ? noope,
alltså xbox är amatörskit alltid minst ett steg efter alla andra, hoppas Wii och Ps3 spöar skiten ur Xbox. och det gör dom nog

Xbox RIP:P

Medlem

Jag har svårt att förstå varför någon skulle vilja sitta och surfa på nätet med sin spelkonsoll istället för sin dator, men visst, det hade ju varit en trevlig bonus.

Medlem

jag för min del skulle gärna surfa på konsol, eftersom jag enbart lirar konsol online spel.
då slipper man ju växla till dator bara för att surfa
och friendlist har man ju på konsoler också, såsom Wii när den kommer. så när ja fått Wii då kommer datorn samla damm.

Inaktiv

Ja det hoppas jag verkligen att den gör så att man slipper se dig här..


signatur

When I'm not here, people die.

Youtube-proffs
Skrivet av Meller:

Ja det hoppas jag verkligen att den gör så att man slipper se dig här..

Ursäkta mig men..

HAHAHAHAHAHAHAHA!


signatur

Calle säger att jag är influencer

Inaktiv
Skrivet av Meller:

Ja det hoppas jag verkligen att den gör så att man slipper se dig här..

Pwnd ^^


signatur

Dr. SkruMp <3 #komsi

Medlem

hahaha fick mig att tänka på ett "samtal" från La Haine.

Vinz står på gatan och skriker ut "Jag vet vem jag är och var jag kommer ifrån!"
Random kille från något fönster skriker tillbaks " Stick tillbaka ditt då och håll käften!"

samma hat


signatur

"Publiken undanbedes från att kasta in bilder på knasiga katter, som kan distrahera spelarna."
- noaxark

Medlem

du är inte smart du. eftersom man kan surfa på Wii så kan man skriva här med dessutom så är det framtiden att kunna surfa och lira spel på konsol. pc fyller ingen funktion i framtiden. den är bara stor och otymplig och dyr

Medlem

dessutom har man varit på nätet förmodligen längre än vad vissa här är gamla
började lira Final Doom 1995 och och Quake 1996. sen Diablo
och har vart online sen dess i diverse spel, slå det småglin

Inaktiv

Wii är inte direkt första med webbläsare i konsolen. Dreamcast hade det för länge sedan, och jag använde den en del. men det var riktigt drygt.. för att de var i typ 640x480 upplösning så man fick flytta runt bilden för att kunna se allt hehe.

Medlem

PC fyller ingen funktion i framtiden? Nu är ju en dator så mycket mer än en spelmaskin. Videoredigering, musikskapande etc etc. The list goes on. Då tycker jag det är onödigt med webläsare i en konsoll, det är ju det PC finns för. Och jag gillar att använda mitt tangenbord för att skriva med, och inte en dosa. Som Marv redan sagt här,

"Jag har svårt att förstå varför någon skulle vilja sitta och surfa på nätet med sin spelkonsoll istället för sin dator, men visst, det hade ju varit en trevlig bonus."


signatur

Videomupp

Youtube-proffs
Skrivet av Karatekurt:

du är inte smart du. eftersom man kan surfa på Wii så kan man skriva här med dessutom så är det framtiden att kunna surfa och lira spel på konsol. pc fyller ingen funktion i framtiden. den är bara stor och otymplig och dyr

Så du menar att i framtiden så kommer bankerna sitta med konsoller och räkna ut stora feta summor, och allt styrs från ett tangentbord och mus. Fast med en konsoll? Sedan när blev datorer otympliga och dyra? PS3 är ju jävligt billig, och det är ju inte alls otympligt att bära runt på en 42" plasma TV heller..


signatur

Calle säger att jag är influencer

Medlem

självklart kommer man kunna skriva med tangentbord och använda mus på Wii
du är alldeles för låst på vad xbox 360 kan, och det är inte mycket den maskinen kan,
det blir ingen mus ens till 360
och det fattar vem som helst att banker inte kommer använda konsol, jag menar nu dom som bara vill kunna spela och surfa, för dom räcker typ Wii alldeles utmärkt.
och med den fart allt utvecklas då kommer även pc att krympa till konsol storlek. för visst är pc stor och otymplig.
eller hur ?

Medlem

och dessutom är det inte ps3 jag skriver om, utan Wii, den kommer kosta 2500. ps3 ans pris är vansinnigt, 6500 är rena rånet

Medlem

Men en PC är ju så mycket mer än en spelmaskin, visst saker krymper men det är ju därför stationära datorer är större, för att de just är stationära. Det är dem som levererar kraft. Dem mindre datorerna är ju laptops, som är bra att ta med sig men som inte är lika kraftfulla. Sen så kommer det alltid finnas mer "exclusiva" titlar till PC än till någon konsoll eftersom antal användare med PC är alltid större än valfri konsoll. Storleken på själva pcn tror jag inte kommer krympa, utan mer prestandan, som alltid kommer ökas. Hem pcn kommer finnas kvar.


signatur

Videomupp

Youtube-proffs

Jag förstår inte argumentet med att skaffa en Mus och tangent till en .. _Konsoll_.

Ungefär som jag skulle skaffa en parabol till bilen så ja kan se på alla kanaler på LCDn i bilen.. :\


signatur

Calle säger att jag är influencer

Medlem

kan du inte fatta varför man ska skaffa mus och keyboard till en konsol?
du är ju inte speciellt bright, skulle du vilja surfa med gamepad på pc ?
fattar du inte att självklart har man mus å keyboard till konsol om man kan surfa på den, och även lira fps spel. och eftersom det är usb så kan man använda datorns mus och keyboard, DOOOH !!
hur svårt kan det va för vissa personer...

Medlem

onödig tråd


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Inaktiv

om man ändå ska göra sin konsol så lik en pc det bara går, kan man lika gärna köpa en pc från början.


signatur

Time wounds all heels. /Nick Lowe
#komsi - the Quiet life.

Medlem

nej, för det är en viss skillnad på pris ser du, typ nintendo Wii för 2500 eller en bra pc för 10000
lite skillnad kanske ?

Medlem

Don't feed the trolls.


signatur

"I don't rock and roll, I BURN!"

Medlem
Skrivet av Karatekurt:

dessutom har man varit på nätet förmodligen längre än vad vissa här är gamla
började lira Final Doom 1995 och och Quake 1996. sen Diablo
och har vart online sen dess i diverse spel, slå det småglin

om du ens är i närheten av att vara så gammal som du påstår, så ber jag personligen alla i denna tråd om ursäkt för att en person som är i min ålder eller äldre kan bete sig så förbannat dumt.

Youtube-proffs
Skrivet av Karatekurt:

kan du inte fatta varför man ska skaffa mus och keyboard till en konsol?
du är ju inte speciellt bright, skulle du vilja surfa med gamepad på pc ?
fattar du inte att självklart har man mus å keyboard till konsol om man kan surfa på den, och även lira fps spel. och eftersom det är usb så kan man använda datorns mus och keyboard, DOOOH !!
hur svårt kan det va för vissa personer...

Varför tar du inte och köper en DÅLIG PC som du kan surfa med, och en jävla konsoll vid sidan av, till exempel Sega mega drive, och försök varva Sonic innan du ger dig in på de tuffare konsollerna (super nintendo) osv.

Köp bara en jävla gamepad till din PC som du surfar med och håll din mun.

Drunken Monkey, bra sagt.

PS, din avatar passar verkligen. DS:|


signatur

Calle säger att jag är influencer

Inaktiv

En viss skillnad på arbetsområden och prestanda också. Det finns oerhört mycket mer potential i en PC än en konsol. Försök inte lura på folk något annat.
Kommer konsolen någon gång i närheten av en PC på samtliga områden har du alltså köpt en PC som du inte kan konfiguera, uppgradera, osv, själv. Med andra ord, grattis du har blivit ägd av marknaden och kan vänta dig att bli totalblåst en lång tid framöver.

Medlem
Skrivet av Karatekurt:

[En massa skit]

*sigh*


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

Varför gå in i en tråd om Xbox när man bara skall gnälla?
Är ditt liv verkligen så tråkigt att du greppar efter grässtrån för att få lite uppmärksamhet?


signatur

Pingvin, flagga eller äpple. Vem orkar bry sig, vi är alla samma 1or och 0or i slutändan.

Medlem

Vad har pc med xbox att göra? Du beter dig som ett småglin bara så du vet.


signatur

Ah, yes. 'Reapers.' The immortal race of sentient starships, allegedly waiting in dark space. We have dismissed that claim

Medlem

Gissar på att killen fått för många karateslag i huvudet.

Medlem

Ahihi.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Inaktiv

Man kan åtminstone ta personangrepp efter man förklarat varför inlägget hör hemma på en blogg eller liknande eller??.

123
Skriv svar