Roligaste 1on1 spelet?

Inaktiv
Roligaste 1on1 spelet?

Tjena hej...

En kompis och jag har flyttat in i en studentlya och har båda sina datorer uppställda här. Vi har TP-kabel och allt annat. Vi har spelat lite Battlefield 2 och Battlefield 1942 men det är så jekla stora banor och passa inte alls för 1on1 fighter. Vilket är det bästa spelet om man vill har roliga 1on1 fighter? Helst FPS spel men varför inte inte RTS också? Eller pong, allt som är roligt!! Kvittar om det är urgammalt och är fult, bara det är kul!

Lite Tiger Woods har vi lirat men ibland vill man ha lite blod också....:evil:

Några tips? Säg också om det finns speciella banor till vissa spel som är extra små så det blir enklare och roligare att spela 1on1.

Har naajs!

Inaktiv

signatur

Last.fm
nah, you're just curious George....like the monkey

Inaktiv

Om ni kör BF42 och ska köra 1on1: Kör stalingrad, ta de två närmsta flaggorna och slåss bara om mittenflaggan, utan tanks och granater
Dogfightmodden är också trevlig: http://battlefield2.filefront.com/file/Dogfight_Mod;23658

UT04, Q3, GTA2(tag-game) och Alien vs Predator är också skoj.

Medlem

Måste säga att jedi outcast är otroligt roligt 1vs1

Medlem

jepp Jedi Outcast, duell är svinskoj

Jag är med de som tycker Jedi Outcast är bäst i 1on1. Åtminstone om man bara vill ha så roligt som möjligt.

Inaktiv
Medlem

jedi outcast är kul ett litet tag.. men och min bror blev ganska snabbt irriterade över hur jävla kladdigt allt är, nästan omöjligt att få full kontroll osv.
Ska ni lira 1on1 så är nog racing, fighting och spel som quake/ut jävligt bra.


signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

Medlem
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

Måste säga att jedi outcast är otroligt roligt 1vs1

¨
Ja, det spelet äger. Jag det efter är ännu roligare, jedi academy. Duell läget som sagt... man skrattar ihjäl sig.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem
Skrivet av CastorFiber:
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

Måste säga att jedi outcast är otroligt roligt 1vs1

¨
Ja, det spelet äger. Jag det efter är ännu roligare, jedi academy. Duell läget som sagt... man skrattar ihjäl sig.

Pröva och spela det på ja+, massor med mer funktioner, själv håller jag till och ROLLSPELAR på forcemod3, spelat i 2½ år nu, inte lite grym med stav asså


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

warzow


signatur

[color=black]Useless corpse. Jesus loves you. Useless corpse.[/color]

Inaktiv

Company of Heros
Europa Universalis 2 (om man gillar strategi)

Inaktiv
Inaktiv
Inaktiv

Självklara 1on1 spelet är ju gamla hederliga QuakeWorld men även klassikern Starcraft..
Spelen blir ju slagna grafikmässigt lätt men känsla slår ingen dessa på!

Medlem
Inaktiv

Cs ?


signatur

R.i.p för Amerikanska soldater som dör i Irak

Inaktiv
Skrivet av priZma:

UT2004!

Det kan vara roligt. Lite för mycket beroende på mapkontroll dock


signatur

Dr. SkruMp <3 #komsi

Medlem

Codename eagle! Typ det första battlefield Skitkass grafik och buggit som fan Men askul!

Medlem

quake2 ftw


signatur

Man skulle ha två hjärnor så att man kunde sabba den ena

Medlem
Medlem

F.E.A.R Combat på hightech kartan är skoj.


signatur

Nothing is power without Control

Medlem

Worms Armageddon är ju kul också, kanske inte så fartfyllt men sadistiskt roligt.


signatur

//* Det finns inga Minor för Svärdet *\\

Medlem

CPM


signatur

"I don't rock and roll, I BURN!"

Medlem

Jedi acedemy är kul 1on1


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Inaktiv

Tack så mycket för alla svar..8)

Måste alltså testa Jedi Outcast, har spelat det i singeplayer, samt med bots, jävligt kul, att jag inte tänkte på det...

CS kanske också är ett bra alternativ, typ små små cs banor där man inte behöver leta efter varandra.
Spelade CS för några år sen men inget nu, vilken version är bäst idag? CS: Condition Zero, CS:Source eller gamla vanliga CS 1.6?

UT2004 o Q1,Q2,Q3 är jäkligt roliga har vi märkt,efter att ha läst svaren här började vi spela Q1 på DM6, nostalgi....Ska prova UT också, men heter inte det Unreal Tournament?

Någon som kommer ihåg ActionQuake modden till Quake 2? Den måste jag fixa

En tack så mocket, en tack så mocket...:)

Inaktiv

Pro Evolution Soccer 5.

Att egga prizma i ut2k4 är också rätt skoj ibland.


signatur

When I'm not here, people die.

1
Skriv svar