Behöver Hjälp Med Bodyshop!!!

Inaktiv
Behöver Hjälp Med Bodyshop!!!

Jag har en fråga angående Sims 2 bodyshop. Jag brukar göra kläder men inte spela själva spelet. Har haft spelet tidigare och då fungerade bodyshop som vanligt. Nu har jag laddat ner bodyshop, men har inte själva spelet installerat, och det finns knappt några kläder i bodyshop. Jag har även lagt grejer i downloadsmappen men inget av det syns. Har ju använt mig av detta förut så jag vet hur man gör, men inga kläder syns ändå. Läste när jag laddade ner bodyshop att det var det enda man behöver för att kunna göra kläder. Någon som vet om det stämmer? Eller måste man ha hela spelet installerat för att det ska fungera? Nu syns bara typ två klädesplagg i varje kategori. Minns sen sist att det fanns mer standardkläder.

Tacksam för svar!

Medlem

Installera hela Sims 2 istället så får du mer njutning ;).

Inaktiv

Det är just det jag inte vill, kan man inte bara ha bodyshop men inte spelet för att bodyshop ska fungera?

Medlem

Sims 2 Bodyshop? Va gör man med de?

Medlem
Skrivet av sandell:

Det är just det jag inte vill, kan man inte bara ha bodyshop men inte spelet för att bodyshop ska fungera?

Är bodyshop en expantion av sims2 lär du nästan garanterat behöva ha sims2 installerat också, annars kan det bli såna knasigheter som du har nu.


signatur

<3

Medlem

Bodyshop är ett program som man kan tanka där den enda funktionen är att göra sims2 karaktärer, helt onödigt imo, lika bra att ha hela spelet än bara en superliten del :D.

1
Skriv svar