Inaktiv
Delta Labs

sitter här på mitt kålsvarta rum med hög volym i lurarna....och smyger runt i Delta Labs. Hyffsat mysig stämning :$ ska fortsätt mitt quest nu !!!

Medlem

Jag avundas inte dig! Jag saknar inte den otäcka känslan i Doom 3! Usch, du påminner mig om att jag måste spela Resurrection Of Evil som jag ännu inte vågat ta fram från hyllan.


signatur

//* Det finns inga Minor för Svärdet *\\

Medlem

Haha Ja, det tär rätt hårt på psyket. Drog mig också för att spela D3 vissa dagar.
Förstår faktiskt inte hur en del lyckas köra igenom det utan att känna nån rädsla.

Mathew: Good luck Marine!

Medlem

Äh man blev ju avtrubbad efter några timmar, var bara läskigt i början. Finns ju mycket läskigare spel än D3.


signatur

<3

Medlem
Skrivet av urken:

Äh man blev ju avtrubbad efter några timmar, var bara läskigt i början. Finns ju mycket läskigare spel än D3.

Hahaha, ganska ironiskt med din avatar och inlägget.


signatur

//* Det finns inga Minor för Svärdet *\\

Medlem
Skrivet av Vantskruv:
Skrivet av urken:

Äh man blev ju avtrubbad efter några timmar, var bara läskigt i början. Finns ju mycket läskigare spel än D3.

Hahaha, ganska ironiskt med din avatar och inlägget.

Hehe, jo jag tror jag förstår vad du menar :).


signatur

<3

Medlem
Skrivet av Vantskruv:

Jag avundas inte dig! Jag saknar inte den otäcka känslan i Doom 3! Usch, du påminner mig om att jag måste spela Resurrection Of Evil som jag ännu inte vågat ta fram från hyllan.

lol, känner igen de där, har resurrection i hyllan ovanför skärmen...fortfarande inplastat
Man e bra klen egentligen

Medlem

Ska ni ha ett spel som har sjuk stämning och atmosfär så köp Condemned fan sjukare spel får man ju leta efter,, doom3 har då verkligen inte mycket att komma med spela det på natten me hörlurar eller surround fyfan...

Inaktiv

Condemned var sjukt ja, stängde av efter att ha blivit våldtagen bakifrån av någon hög junkie


signatur

When I'm not here, people die.

Inaktiv

om det blir för läskigt kan du ju säga till Lucy att hjälpa dig!

Medlem

D3 var mysigt att tassa igenom stillsamt, snoka efter info och bara leva sig in i det, avtrubbning om man eftersträvar det nås genom att man går över i run&gun-läge och springer igenom allt skjutandes..effektivaste tänkbara stämningsdödaren.

Det är ju vid Delta Labs som Doom 3 börjar leva på riktigt också. De som inte spelat dit har inte spelat Doom 3

Medlem

Delta Labs var ju liksom platsen som allt skedde i D3, var verkligen en nervös upplevelse att utforska det hela.


signatur
1
Skriv svar