Inaktiv
Lego Starwars

Hej. Nån som har spelat Lego Starwars? Det är ett rätt roligt spel. Saknar dock multiplayer tycker jag... Nån som även vet vad tuberna är till för brevid baren i början? Jag trodde man kunde customiza sina egna gubbar där... Trodde även att det var nån sparnings metod men efter man har sparat där en gång så går det inte att lägga till en ny sparning...

Inaktiv

ja, har börat köra lego star wars 2 med tjejen. många skratt blir det. kul spel. co-op läget funkar ju utmärkt.

såg någe där i baren, jag flippade mellan lite olika looks på gubbar,.. men jag kollade bara fram å tillbaka ,vet inte om man kan spara dom gubbarna dock.

Inaktiv

Kunde tydligen köra gubbarna efter man klarat första kapitlet, Rätt klurigt spel.. Vissa av dom där Minikitsen är inte så jätte lätta att hitta...

Inaktiv

det bygger på replays. Du behöver Dark Force, Wicket eller Boba Fett's förmågor för att skaffa dig alla minikits, iaf alla icke flygande kapitel.

Inaktiv

Lyckades få Dark Force genom att customiza en av gubbarna med ett rött lightsabre, Sen fick jag även Greedo(Bounty Hunter) på kapitel 3. Mer än så behöver man inte iaf på dom två första kapitlen... Lär nog ta ett tag innan man har fått allt på alla kapitel... Har en speltid på 6 timmar nånting nu och har låst upp allt på kapitel ett och två och tagit några få minikits på kapitel 3.

1
Skriv svar