Tips hur man gör mål lite enklare?

Medlem
Tips hur man gör mål lite enklare?

Ja, ganska svårt att göra många mål på högsta nivån, har ni något knep ni ofta gör mål på?

Medlem

Wow, mest generella frågan någonsin? Bra om du skriver spel.


signatur

Videomupp

Medlem

Har börjat komma en hel del folk som inte kan uttrycka sig rätt den senaste tiden :|.

Medlem

Ban IP vore tacksamt FZ crew.


signatur

"I don't rock and roll, I BURN!"

Medlem

Jag tror FZ har fått en generation 12 åringar på nacken.


signatur

[size="15"]Ugh!?[/size]

Medlem

Höhö, sorry, illa. Det är PES 5 jag snackar om. Postade innan på ett forum som var enbart för PES 5 så jag kopierade skiten rakt av bara.

Medlem

skjut där målvakten inte står

Medlem

mål lätter? känslig höger tumme, leta luckor, passa runt bollen, slå genomskärare när du ser på kartan att din anfallare och motståndarens försvarare ligger helt bredvid varandra, inlägg från kanterna(spring på kanten men skut inte inlägget direkt stanna upp och vänd om och slå till,försvararna tappar sin markering),
skjut mycket från 25-30 meter, använd tröningsfunktionen som är inbyggd. men kom ihåg du blir inte bra på en vecka.


signatur

"Publiken undanbedes från att kasta in bilder på knasiga katter, som kan distrahera spelarna."
- noaxark

Medlem

använd skottfinten och sidestep mycket osså.


signatur

"Publiken undanbedes från att kasta in bilder på knasiga katter, som kan distrahera spelarna."
- noaxark

Medlem

Danke för hjälpen.

Medlem

Fan så svårt det är... Kör just nu EM-final mot Spanien på högsta nivån. (Jag har Frankrike).

Går ju nästan aldrig att göra mål! Så segt det är.

Inaktiv

Men...Då är det ju bara du som är dålig tyvärr. Kör på en lägre nivå istället. Ju sämre man är och ju högre nivå man kör ju svårare blir det ju.


signatur

Dr. SkruMp <3 #komsi

Medlem

Äh, man vill ju ändå ha högsta nivån liksom, Frankrike är dock jäkligt långsamt.

Hur många mål brukar du göra på högsta nivån då?

Inaktiv

Well, jag aldrig påståt att jag är duktig men lyckas väll ändå sätta en balja även om jag brukar torska. Spelar inte så ofta mot datorn, mer mot kompisar o.sv


signatur

Dr. SkruMp <3 #komsi

Medlem

det kan variera . minst gör jag 1 mål. sen ibland kan jag göra
4 -5 mål. hur länge har du spelat? som sagt det krävs träning


signatur

"Publiken undanbedes från att kasta in bilder på knasiga katter, som kan distrahera spelarna."
- noaxark

Medlem
Skrivet av ScarFace:

det kan variera . minst gör jag 1 mål. sen ibland kan jag göra
4 -5 mål. hur länge har du spelat? som sagt det krävs träning

Har väl spelat hyffsat länge.

Lyckades klå Spanien i finalen tillslut med 1-0.

Har börjat med VM nu, där jag är Brasilien, slog då först Italien med 2-0, sedan något blåbärslag med 4-0, och sedan Kamerun (tror jag) med 1-0.

Juninho är ju grym, gör nästan alltid mål med honom på frispark.

Inaktiv

Men det är Brasilien? ^^

Aja, nu har du fått tips. Varsågod.


signatur

Dr. SkruMp <3 #komsi

Medlem

Ja, det är Brasilien. Roligaste laget att spela som ju.

Japp, har fått tips, danke.

Inaktiv

Btw, spelar du på datorn eller Ps2?


signatur

Dr. SkruMp <3 #komsi

Medlem
Medlem

Men hur får man dessa "genomskärare" att fungera oftare? Jag kollar på kartan när min anfallare är brevid försvararen men passningen går ju ändå nästan aldrig igenom.

Inaktiv

vänster uppeknapp + genomskärsknappen så gör du höga genomskärare. Annars så som sagt: Träna.


signatur

Dr. SkruMp <3 #komsi

1
Skriv svar